به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : ۲۵۳۵۳۳

تصاویری خاطره‌انگیز از مهرداد میناوند در مستطیل سبز

تصاویری خاطره‌انگیز از مهرداد میناوند در مستطیل سبز
گروه ورزشی: مهرداد میناوند ۶۸ بار پیراهن تیم ملی ایران را به تن کرد و از ستون‌های این تیم در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه بود. در ادامه تصاویری خاطره‌انگیز از این ستاره پیشین فوتبال ایران که بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ خاموش شد را می‌بینید.


نبرد تن به تن مهرداد میناوند با یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال قطر در مصاف دو تیم در نوامبر ۱۹۹۷، در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۹۸ فرانسه.



صحنه‌ای از شوت مهرداد میناوند در دیدار تدارکاتی میان تیم‌های ملی ایران و جامائیکا در آوریل ۱۹۹۸ که با پیروزی ۲ بر یک ایران پایان یافت. ایران و جامائیکا هر دو از شرکت‌کنندگان در دور نهایی مسابقات جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه بودند.


یوگسلاوی نخستین حریف ملی‌پوشان ایران در مسابقات جام جهانی فوتبال ۱۹۹۸ فرانسه بود. تلاش ناموفق زوران میرکوویچ، بازیکن یوگسلاوی برای مهار مهرداد میناوند.


تلاش یکی از بازیکنان تیم ملی آمریکا برای مهار مهرداد میناوند در پیکار ایران و آمریکا در دور گروهی مسابقات جام جهانی فرانسه در تاریخ ۲۱ ژوئن ۱۹۹۸.


مهرداد میناوند (نفر دوم ایستاده از راست) در جمع ملی‌پوشان ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی فوتبال ۱۹۹۸ فرانسه.


مهرداد میناوند در دیدار تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی در چارچوب مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا در اکتبر سال ۲۰۰۰.


مهرداد میناوند (پیراهن سفید) در بین سال‌های ۱۹۹۸ و ۲۰۰۱ میلادی در خدمت باشگاه اتریشی اشتورم گراتس بود. صحنه‌ای از مصاف این تیم با فاینورد روتردام از هلند در چارچوب دیدارهای مقدماتی لیگ قهرمانان باشگاه‌های ارپا در سال ۲۰۰۰ میلادی.


شادی مهرداد میناوند (وسط) و دو بازیکن دیگر اشتورم گراتس پس از پیروزی این تیم بر المپیک مارسی در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا در اکتبر ۱۹۹۹ میلادی.


تصویری تماشایی از دوئل مهرداد میناوند (راست) و روی کین، کاپیتان صاحبنام منچستر یونایتد در دیدار اشتورم گراتس و منچستر یونایتد در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های ارپا در مارس سال ۲۰۰۱ میلادی.
برچسب ها: مهرداد میناوند
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها