به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۲۵۳۵۸۲

کلوپ متخصص شکست دادن ژوزه مورینیو

کلوپ متخصص شکست دادن ژوزه مورینیو
گروه ورزشی: هیچ مربی به اندازه یورگن کلوپ نتوانسته است تیم های ژوزه مورینیو را در لیگ برتر انگلیس شکست دهد.
 
به گزارش ایسنا، لیورپول با یورگن کلوپ توانست با برتری ۳ بر یک در زمین تاتنهام، ۳ امتیاز حساس را به دست بیاورد و به کورس قهرمانی بازگردد. یورگن کلوپ نشان داد که تخصص خاصی در شکست دادن ژوزه مورینیو پرتغالی دارد.کلوپ در این دیدار برای پنجمین بار توانست مورینیو را شکست دهد تا هیچ مربی به اندازه کلوپ در شکست دادن تیم های مورینیو بهتر عمل نکرده باشد. سر آلکس فرگوسن در تمام دیدارهایی که برابر مورینیو در لیگ برتر قرار گرفت تنها یک بار موفق به شکست دادن او شد، آرسن ونگر نیز یک بار توانست او را شکست دهد و پپ گواردیولا نیز ۳ بار در لیگ برتر مورینیو را شکست داد ولی اکنون یورگن کلوپ به اندازه این مربی ها یعنی ۵ بار موفق به شکست دان تیم های مورینیو شده است.

لیورپول با برتری در این دیدار توانست به اولین برد خود در سال ۲۰۲۱ برسد و ششمین شکست خانگی مورینیو در خانه را در رقابت های لیگ برتر به این تیم تحمیل کند. شکیت های قبلی مربی پرتغالی با تیم های دیگر نشان می دهد که تیم های تحت هدایت او دچار یک افت فاحش شدند.
مورینیو با چلسی:‌ ۵ باخت خانگی در ۱۰۶ بازی
مورینیو با یونایتد:‌ ۴ باخت خانگی در ۴۶ بازی
مورینیو با تاتنهام: ۶ باخت خانگی در ۲۳ بازی
تاتنهام در دیدار بعدی خود به دیدار برایتون و در ادامه چلسی می رود و لیورپول نیز باید با تیم خوب وستهام بازی کند که در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفته است.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها