به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۲۵۳۷۷۵

پوچتینو رویای مربیگری در رئال را داشت

پوچتینو رویای مربیگری در رئال را داشت
گروه ورزشی: سرمربی پاری سن ژرمن اعتراف کرد که مربیگری در رئال مادرید یکی از رویاهای او بود.
به گزارش ایسنا، مائوریستیو پوچتینو یکی از گزینه‌های هدایت رئال مادرید بود اما او در نهایت هدایت پاری سن ژرمن را برعهده گرفت.روزنامه مارکا از مربیگری در رئال مادرید به عنوان رویای بزرگ پوچتینو یاد کرد که حاشیه‌هایی را به دنبال داشت.
این مربی آرژانتینی در گفت‌وگویی که با مونت کارلو داشت درباره این موضوع صحبت کرد.او گفت: صحبت‌های ما با مارکا بد برداشت شد. من درباره رویای دوران کودکی و بازیگری خود سخن به میان آوردم. من گفتم که کاماچو، سرمربی پیشین رئال مادرید چهره مورد علاقه من بود و بسیار از او تاثیر پذیرفتم.

پوچتینو ادامه  داد: کاماچو یک اسطوره بود و این طبیعی بود که من به چنین شخصیتی علاقه داشته باشم. من گفتم وقتی که کار خود را در سال ۲۰۰۹ با  اسپانیول آغاز کردم از مربیگری در رئال یا تیم ملی آرژانتین به عنوان رویاهای دوران مربیگری خود یاد کردم. بله من رویای مربیگری در رئال را داشتم اما نباید که فقط به این قسمت از صحبت من اشاره می‌شد.او افزود: باید به سوال و جواب کاملا پرداخته می‌شد تا بدفهمی ایجاد نمی‌شد و به همین خاطر من گفت‌وگوی تلویزیونی را به صحبت با رسانه‌ها ترجیح می‌دهم. به هر حال همه هم می‌دانند که مربیگری در تیم ملی آرژانتین هم رویای من است و پیش از این هم به مربیگری در پاری سن ژرمن هم ابراز علاقه نشان دادم چرا که با پیراهن این تیم هم به میدان رفتم و این برآمده از علاقه‌ام به تیم است. من اکنون سرمربی پاری سن ژرمن هستم و با عشق به کارم ادامه می دهم اما شاید روزی سرمربی آرژانتین هم شدم البته این باعث نمی‌شود که عشقم به پاری سن ژرمن کم شود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها