به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۲۵۳۸۹۲
دبیر«نخستین آیین ملی تجلیل از فعالان نمونه بازار مسکن»:

مشاوران املاک، این فرصت را از دست ندهند

گروه کسب و کار: دبیر«نخستین آیین ملی تجلیل از فعالان نمونه بازار مسکن سراسر کشور»گفت: مشاوران املاک فرصت حضور در این آیین و سمینار تخصصی ذیل آن را از دست ندهند.
مشاوران املاک، این فرصت را از دست ندهند
دکتر امیرهمایون کاشانی‌کیا، دبیر«نخستین آیین ملی تجلیل از فعالان نمونه بازار مسکن سراسر کشور» گفت: برگزاری این آیین ملی، راه تازه ای به سوی توسعه کسب و کارهای مرتبط با بازار مسکن و به ویژه حوزه دلالی علمی، تخصصی و آکادمیک املاک باز می کند.
این مدرس و کارشناس ارشد مسکن در گفت و گو با بهارنیوز با بیان اینکه،این کارشناسان و دلالان مسکن هستند که بازار مسکن در کشور را به پیش رانده و اغلبِ فعل و انفعلات این بازار را رقم می زنند،تاکید کرد: از این رو بود که ما در شورای سیاستگذاری آکادمی کاشانی کیا بر آن شدیم تا «نخستین آیین ملی تجلیل از فعالان نمونه بازار مسکن» را برای تجلیل و تقدیر از کسانی که پیشران بازار مسکن کشور هستند برگزار و فرصتی بی همتا در راستای هم افزایی فکری و آشنایی بیشتر مشاوران املاک با چهره های موفق این حوزه فراهم کنیم.
این کارشناس ارشد مسکن در ادامه افزود: ما در این آیین ملی،سمیناری تخصصی با موضوع «آموزش مدل های روز ارائه سرویس و خدمات به مشاورین املاک» نیز در نظر گرفته ایم که در همان تاریخ هفتم اسفند 99 در شهر تهران برگزار خواهد شد و تا کنون شمار زیادی از علاقمندان برای حضور در این آیین و سمینار ثبت نام کرده اند.
وی با بیان اینکه در چند سال گذشته تمامی افرادی که اکنون در زمره ستون پایه ها و ارکان بازار مسکن،مشاوره و دلالی املاک هستند، از کانال حضور در دوره های آموزشی و تخصصی املاک و به ویژه آکادمی ما عبور کرده اند،افزود: حضور در چنین سمینارهایی از گام های مهم و اثرگذار ورود به بازار دلالی علمی املاک است.
کاشانی کیا در ادامه اظهارداشت: جوانانی که قصد دارند ورودی موفق به بازار مسکن کشور داشته باشند نیز، می توانند از فرصت استفاده از آموزشهای علمی و حضور در چنین سمینارهایی بهره زیادی ببرند و نیز با چشم خود، چهره های موفق این کسب و کار طراز اول را از نزدیک ببینند.
به گزارش بهارنیوز،«نخستین آیین ملی تجلیل از فعالان نمونه بازار مسکن» با هدف تجلیل و تقدیر تعدادی از پیشکسوتان و فعالان برگزیده بازار مسکن سراسر کشور و نیز تبادل دانش ،تجربیات علمی و آشنایی فعالان مختلف با بازار مسکن مناطق مختلف کشور برگزار خواهد شد.
گفتنی است در این آیین، تنی چند از مقامات بلندپایه کشوری نیز جهت اهدا لوح و تندیس به برگزیدگان حضور خواهند یافت.همچنین قرار است درسمینار تخصصی زیرمجموعه این همایش،پنل های گوناگون آموزشی توسط اساتید به نام و صاحب نظر کارشناسی و دلالی علمی املاک برای شرکت کنندگان ارائه شود.
علاقمندان به شرکت در این آیین و سمینار تخصصی، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه حضور و بهرهمندی از خدمات قابل ارائه، با شماره تلفن 88024290 تماس حاصل نمایند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها