به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۲۵۳۹۲۱

نسل بعدی مرسدسAMGGT باطراحی جذاب تر

نسل بعدی مرسدسAMGGT باطراحی جذاب تر
گروه فناوری:نسل جدید مرسدس بنز AMGGT با طراحی جذاب تر در نیمه اول سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد. این خودرو بسته به نوع سفارش مشتری با سه پیشرانه احتراق داخلی و پلت فرم هیربدی به جاده‌ها خواهد آمد.
مرسدس بنز AMGGT در سال ۲۰۱۴ وارد بازار شد و نشان داد که یک خودرو اسپرت همه فن حریف است. این خودرو در نسل بلک به شهرتی در سرعت رسید که یک رکورد را ثبت و سبب افزایش اقبال آن در بازار شد. با این تفاصیل مرسدس بنز در نظر دارد که نسل جدید را با طراحی ویژه تر برای بازار عرضه کند.در نسل جدید این خودرو طراحی برای آن در نظر گرفته شده تا در نسخه بروزرسانی شده عملکرد بالاتری از خود را به نمایش بگذارد. در نسل جدید این خودرو، عمده تغییرات مربوط به قسمت عقب خودرو بوده که تاثیر فراوانی در پایداری دارد. گلگیرها برجسته و چراغ‌های عقب کشیده و باریگ شده است. دریچه‌های هوا تعبیه شده در قسمت عقبی خودرو بزرگتر از قسمت جلو است.در سال ۲۰۱۹ ویدیویی منتشر شد که لوئیس همیلتون راننده مسابقات فرمولا در حال بررسی یک مدل از AMGGT و گمانه‌ها بر آن اساس بود که شاید آن خودرو نسل جدید باشد. اما طراحی فعلی بسیار مشابه طراحی آن ویدیو است.براساس گزارشات نسل بعدی AMGGT فقط به عنوان یک کوپه جسور و پرادعا به بازار عرضه خواهد شد. مرسدس بنز در نظر دارد که این نسل را با نمونه کانورتیبل کلاس اس ال مشابه کند. این خودرو قرار هست با پیشرانه‌های چهار، شش و هشت سیلندر مجهز به توربوشارژر و با قوای الکتریکی هیبرید برای کاهش آلایندگی وارد بازار شود.این خودرو در نمیه اول سال ۲۰۲۲ عرضه بازار خواهد شد، بنابراین انتظار می‌رود مانند نسل اولش بالاترین عملکرد را داشته باشد.
برچسب ها: مرسدس بنز
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها