به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب : ۲۵۳۹۴۱

پلیس در تعقیب سارقان مسلح خانه‌های پایتخت

پلیس در تعقیب سارقان مسلح خانه‌های پایتخت
گروه حوادث: چهارشنبه 8 بهمن، مرد میانسالی با پلیس تماس گرفت و از سرقت مسلحانه خانه‌اش خبر داد.
او در تحقیقات گفت: برای انجام کاری با خانواده‌ام بیرون بودم و زمانی که برگشتم، متوجه شدم در ورودی تخریب شده و طلاها و دلارهایم به سرقت رفته است.با شکایت مرد میانسال، کارآگاهان پلیس وارد عمل شده و به بازبینی دوربین‌های مداربسته پرداختند تصاویر نشان می‌دادند که 5 مرد مسلح سوار بر خودرویی مقابل خانه محل سرقت توقف کرده و دو نفر از آنها که چهره‌هایشان را پوشانده بودند وارد خانه می‌شوند. پس از دقایقی نیز مردان مسلح از خانه خارج شده و محل را ترک کردند.در حالی که تحقیقات برای شناسایی مردان مسلح نقابدار ادامه داشت، شامگاه پنجشنبه و حدود 24 ساعت پس از سرقت مسلحانه خانه ویلایی در غرب تهران گزارش دیگری به پلیس اعلام شد.

مرد میانسال که هراسان بود در تحقیقات به مأموران گفت: خانواده‌ام به مسافرت رفته‌اند و من هم خانه نبودم . زمانی که به خانه برگشتم متوجه شدم که در ورودی باز است که خیلی تعجب کردم. به محض ورود به خانه و روشن کردن چراغ ها با دو مرد جوان روبه‌رو شدم که چهره‌هایشان را با نقاب و کلاه لبه‌دار پوشانده بودند. آنها با دیدن من اسلحه‌هایشان را به سمتم گرفتند و با تهدید پول و دلارها و سکه‌هایم را سرقت و با عجله خانه را ترک کردند.بدنبال اعلام این خبر تیم تحقیق وارد عمل شده و خود را به محل سرقت رساندند.در این سرقت نیز مانند سرقت چهارشنبه شب 5 مرد که همگی مسلح بودند حضور داشتند و دو نفر از آنها وارد خانه شاکی شده و 3 مرد مسلح در خودرو به انتظار همدستانشان بودند.اما این پایان سرقت‌های مسلحانه مردان نقابدار نبود، چرا که نیم ساعت بعد از این سرقت، مرد میانسال دیگری با پلیس تماس گرفت و گفت: من بازاری هستم و لحظاتی قبل داخل خانه‌ام بودم که ناگهان دو مرد نقاب‌دار وارد خانه‌ام شدند.

یکی از آنها اسلحه‌اش را روی سرم گذاشت و از من خواست پول و طلاهایم را به او بدهم. ترسیده بودم و التماس می‌کردم که با من کاری نداشته باشند و رمز گاوصندوق را به آنها دادم.
مردان جوان قبل از ترک خانه ویلایی‌ام در غرب تهران دو تیر هوایی نیز شلیک کردند. در بررسی‌ها و تحقیقاتی که تیم تحقیق انجام دادند مشخص شد که در این سرقت نیز 5 مرد که هر کدام از آنها اسلحه‌ای داشتند، طراحان سرقت بوده و سه نفر از آنها در خیابان به انتظار همدستانشان مانده و دو نفر مسلح وارد خانه شاکی شده‌اند.بدنبال وقوع سرقت‌های سریالی مسلحانه به دستور بازپرس، کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت رسیدگی به این موضوع و دستگیری مردان خشن را در دستور کار خود قرار دادند.
مرجع : روزنامه ایران
برچسب ها: سرقت حوادث
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها