به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۲۵۴۰۷۳
یک نماینده:عنابستانی سیلی به دشمنان نظام و مجلس زد

ناجا باید از نماینده سیلی زن عذرخواهی کند!

ناجا باید از نماینده سیلی زن عذرخواهی کند!
گروه سیاسی: یک عضو کمیسیون قضایی مجلس ضمن تحسین علی اصغر عنابستانی نماینده‌ای که با مامور راهور پلیس درگیر شده بود از نیروی انتظامی خواست که به خاطر ادبیات مامورش از مردم و مجلس عذرخواهی کند.
حسینعلی حاجی دلیگانی  در نطق میان دستور خود اظهار کرد:هر مدیری که عزت ایرانیان در مقابل بیگانگان را نادیده بگیرد خود یک شاهزاده است. البته از مردم سیلی خواهد خورد و هر مدیری که خواست و اراده مردم را لحاظ نکند شاهزاده دیگری است که باز هم سیلی خواهد خورد و کسی نمی تواند در درازمدت مانع اراده مردم در راه پیشرفت کشور شود.
نماینده  میمه در مجلس با اشاره به ماجرای نماینده سبزوار و درگیری او با مامور راهور پلیس در خیابان دروازه دولت تهران گفت: این تجربه به ما نشان داد که چگونه شفافیت راه را بر سیلی‌های متعدد مدیران، کارمندان و ماموران به اقشار مختلف مردم می‌بندد. ضمن تحسین نماینده‌ای که یک سیلی به نفس اماره خودش و یکی سیلی به دشمنان نظام و مجلس زد به نیروی انتظامی هشدار می‌دهم که از عذرخواهی این نماینده عبرت بگیرد و اجازه ندهد که مامورانش در هنگام اعمال قانون از چهارچوب قانون تجاوز کنند.
وی با بیان اینکه نظام اسلامی مردم و قانون برایش فرقی نمی‌کند از نیروی انتظامی پلیس خواست تا نسبت به ادبیات مامور راهور از مجلس عذرخواهی کند.
حاجی دلیگانی گفت: عذرخواهی بزرگتر ناجا نیز باید به خاطر حرف‌های غیرقانونی یک مسئول ناجا باشد که چندی پیش می‌خواست مجرمین را دست شکسته ببیند. امیدوارم رسانه‌ها و دادگاه‌ها در آینده نزدیک جلوی همه متخلفان و مستنکفان بایستند و نگذارند قانون شکنی رایج شود. رئیس جمهور ده‌ها قانون و آئین نامه را اجرایی نکرده است. البته پرونده استنکاف رئیس جمهور هم در حال پیگیری است برای اعمال ماده ۲۳۴ در کمیسیون‌های مجلس قرار دارد.

 
مرجع : ایسنا
برچسب ها: عنابستانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها