به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۲۵۴۱۰۸

تارتار: برخی چمدان ببر سر مربی هستند

تارتار: برخی چمدان ببر سر مربی هستند
گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پیکان با انتقاد  از صحبتهای برخی ها در کنفرانسهای خبری می گوید بعضی از مربیان چمدان ببر سرمربی هستند.به گزارش ایسنا، مهدی تارتار درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پیکان اظهار کرد: با توجه به نتایج پیکان در سالهای گذشته و همینطور جدایی برخی بازیکنان پیش از شروع فصل از این تیم، نتایج بدی نگرفته ایم. ما تیم ارزانی را بسته‌ایم که البته ۷۰ درصد این تیم را کادر فنی قبلی را بسته است. در بازی مقابل فولاد ۷ بازیکن تیم محصول آکادمی خودمان بودند. یعنی ما از بازیکنان تولیدی خودمان استفاده می کنیم. این یک دستاورد بسیار بزرگ برای ما است. تا به حال نتایج خوبی گرفته ایم اما خود من انتظارم از بازیکنان بالا است. باید بیشتر تلاش کنیم تا جایگاه بهتری به دست بیاوریم.وی درباره این که احتمال دارد در اسفندماه لیگ ادامه پیدا کند گفت: دوستان سازمان لیگ با من صحبت کردند و من به آنها حق می دهم. به شخصه دوست داشتم در اسفند ماه تعطیلات نیم فصل باشد تا تیمان را تقویت کنیم اما چاره ای نیست و مباحث ملی مطرح است. همه در این قضیه سختی می کشند و ما هم تابع جمع هستیم. به ما گفته اند بلافاصله پس از نیم فصل باید چندهفته ای مسابقه برگزار شود و بعد به تعطیلات برویم.
 
به گزارش ایسنا، در دیدار فولاد خوزستان و پیکان، عرض زمین مسابقه توسط فولادی ها حدود ۷ متر افزایش پیدا کرده بود که همین امر موجب اعتراض پیکانی‌ها شد و در نهایت با دخالت ناظر مسابقه، ابعاد زمین اصلاح شد و مجددا خط‌کشی صورت گرفت تا بازی با تاخیر آغاز شود.تارتاردرباره این اتفاق گفت: همگان دیدند که چه اتفاقی رخ داد. ما با این کار ۵۰ سال به عقب برگشتیم. در فوتبال امروزی از این جور کارها فقط باعث ننگ و آبروریزی است. شبکه های خارجی هم فوتبال ما را بررسی می کند و می بینند تا به حال چنین اتفاقی را ندیده بودیم این گونه کارها نشان دهنده قدرت تیم ما است دوستانی که از تاکتیک اوت دستی پیکان انتقاد می کند برای چه می ترسند؟ یک باتلاق بزرگ در کنار زمین درست کردند و ما مجبور شدیم پلاستیک روی آن بیاندازیم تا کفشهایمان به گل آلوده نشوند. نمی شد کنار خط برویم. به عنوان یک ایرانی واقعا نمی دانم چه بگویم و شرمنده هستم باشگاه فولاد باشگاهی بزرگ است و افتخارات زیادی دارد و در آسیا بازی کرده است. البته به آقای آذری باید تبریک گفت که به عنوان مدیر عامل باشگاه عذرخواهی کردند و شجاعت خود را نشان دادند. ما می دانستیم آقای آذری آنقدر شخصیت و کلاس کاری بالایی دارند که از چنین مسئله ای خبر ندارند. ما انتظار داشتیم آنهایی که چنین کاری کردند عذرخواهی کنند و از تاکیتک تیم مقابل ایراد نگیرند. اگر تاکتیک تیم ما ایراد دارد پس این کارها برای چیست؟

تارتار اضافه کرد: من به عنوان یک ایرانی از این اتفاق ناراحت هستم هر وقت وارد استادیوم می شوم با قدمهای خودم ورزشگاه را اندازه می گیرم. به محض این که نصف خط عرضی را اندازه گرفتم دیدم به صورت وحشتناکی زمین بزرگ شده است پس کمی دقت کردم و دیدم خط عرضی را پاک کردند و زمین را بزرگ کردند. اصلا این ایرادی ندارد آن باتلاقی که درست کردند برای چه بود؟ پلاستیکی  کنار زمین قرار داده بودند که بازیکن ما نتواند دورخیز کند. بعد از این موضوع ما با ناظر بازی صحبت کردیم و گفتیم بازی در این زمین قانونی نیست ابعاد زمین به باشگاه ها ابلاغ شده است و محدوده استانداردی دارد. عرض زمین باید ۶۸ متر باشد اما عرض زمین فولاد بالای ۷۵ متر بود ما هم گفتیم با این شرایط بازی نمی کنیم که بعد همان موقع اقدام به اصلاح زمین کردند.وی درباره این که فولادی ها گفته اند برای بازی های آسیایی چنین اقدامی انجام شده است گفت: این توجیه هم خنده دار است چطور مقابل تیمی که اوت پرتاب می کند چنین کاری کردند؟ چرا این موضوع را به سازمان لیگ اطلاع ندادند؟ آن پلاستیکهای کنار زمین چه بود؟ واقعا اوتهای ما اینقدر ترسناک است. واقعا نمی دانم چه حرفهایی را بپذیریم. ما از کمیته اخلاق و انضباطی انتظار داریم به این قضیه ورود کنند تا هر کسی هر کاری دوست دارد انجام ندهد. این فوتبال باید جوانمردانه باشد و نتیجه در زمین رقم بخورد.

سرمربی تیم پیکان در بخش دیگری از صحبتهایش به حضور برخی مربیان در کنفرانسهای خبری اشاره کرد و گفت: باید سیستمی را بگذارند که هر کسی نتواند به عنوان مربی به کنفرانس خبری برود و صحبت کند. برخی از این دوستان نقش چمدان ببر سرمربی را دارند. برخی هیچ بار فنی ندارند و در اصل چمدان سرمربی را جابجا می کنند و بعد می آیند هر چه دوست دارند می گویند. صحبت کردن باید با حساب و کتاب باشد و یک نفر باید سواد صحبت کردن داشته باشد. هر کسی به کنفرانس می آید باید کلاس کنفرانس را حفظ کند نه این که آدم چیپی باشد و هر چه از دهانش خارج می شود را بگوید. زبان باید حرمت را حفظ کند. باید صداقت کلام داشته باشیم. کمیته اخلاق به خاطر نشر اکاذیب باید ورود کند. یک نفر بیاید در کنفرانس هر چه دوست دارد بگوید و کسی سوال نکند آیا او درست صحبت کرده است یا خیر؟ آیا آن فرد شخصیت حضور در کنفرانس را داشته است؟ ما هم این موضوع را قطع پیگیری می کنیم تا هر کسی به کنفرانس نیاید و هر چه دوست دارد نگوید. کنفرانس خبری حرمت دارد. کنفرانسهای خبری را کنار هم بگذارید متوجه می شوید چه کسانی همان چمدان ببر هستند.
برچسب ها: مهدی تار تار
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها