به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۲۵۴۳۷۱

روند شیوع کرونا در خوزستان خوب نیست

روند شیوع کرونا در خوزستان خوب نیست
گروه جامعه: سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به روند افزایشی شیوع کرونا، گفت: روند شیوع کرونا در خوزستان خوب نیست و در صورت تغییر شرایط، ناچار به اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها هستیم.
رضا نجاتی با اشاره به روند افزایشی شیوع کرونا در خوزستان، اظهار کرد: در حال حاضر شهرهای اهواز، آبادان، امیدیه و مسجدسلیمان در وضعیت زرد و بقیه شهرها در وضعیت آبی قرار دارند.وی افزود: محدودیت‌ها در شهرهای زرد باید بر اساس شیوه‌نامه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، انجام شود.سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به برخی محدودیت‌ها در شهرهای زرد، گفت: در شهرهای زرد گروه شغلی ۴ اجازه فعالیت ندارند. همچنین تردد خودروها از ساعت ۲۱ تا ۴ ممنوع و در صورت تردد اعمال جریمه خواهد شد.نجاتی با اشاره به مناسبت‌های پایان سال و ورود به سال جدید بیان کرد: اگر روند افزایش شیوع کرونا به این شکل ادامه یابد و مردم هم اینگونه بی‌محابا رفتار کنند و همچنین روند اعمال محدودیت‌ها اینگونه آسان گرفته شود، یقینا اگر مردم به این رفتارها ادامه دهند باید منتظر روزهای سخت و خطرناکی باشند.

وی ادامه داد: در حال حاضر روند شیوع کرونا در خوزستان خوب نیست و در صورت تغییر شرایط، ناچار به اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها هستیم.سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: رفع محدودیت‌ها به معنی این نیست که کرونا تمام شده است یا مردم دیگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند اما در پی رفع اعمال محدودیت‌ها، شاهد کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم بنابراین باید برخی محدودیت‌ها مجددا اعمال شوند.نجاتی افزود: برداشت مردم این است که با اعلام رفع محدودیت‌ها، همه چیز تمام شده و بنابراین مجددا به نقطه اول برمی‌گردیم و اینگونه در حال رفتن به سمت قرمز شدن وضعیت هستیم.وی بیان کرد: نباید این رنگ‌بندی‌ها و شیوه‌نامه‌های اعمال محدودیت‌ها، انجام شوند. تا زمانی که یک مورد بیماری در کشور وجود دارد باید موضوع جدی گرفته شود. رفع برخی محدودیت‌ها ضرورت ندارد و در این شرایط سخت باید بیشتر به این موضوع توجه شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها