به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۲۵۴۵۸۲

حتما سهمیه المپیک می گیریم

حتما سهمیه المپیک می گیریم
گروه ورزشی: رییس فدراسیون قایقرانی گفت: قایق های روئینگ وارد قشم شده اند و کارهای ترخیص آنها را شروع می کنیم.به گزارش ایسنا، علیرضا سهرابیان در مورد آخرین وضعیت قایق های روئینگ خریداری شده از چین بیان کرد: قایق ها به قشم رسیده اند و پس فردا نماینده ما می رود تا  کارهای ترخیص را انجام دهد. فراکسیون ورزش مجلس  اعلام کرد که هماهنگ می‌کند که گمرک به  مسئله ترخیص قایق‌ها ملی گرایانه نگاه کند و ترخیص به نحو احسن انجام شود. قایق ها بلافاصله از سوی شرکت چینی ارسال شد اما حدود یک سال زمان برد تا به دست ما برسد اما باز هم خوشحالیم که وارد قشم شدند.سهرابیان در پاسخ به این پرسش که هزینه گمرک مشخص شده است یا خیر، گفت: هنوز چیزی در این مورد اعلام نکرده‌اند امیدوارم به گونه ای باشد که به ما کمک شود و ورزشکاران ما بتوانند استفاده بهینه از قایق ها ببرند.رییس فدراسیون قایقرانی در مورد وضعیت پاروزنان در فاصله حدودا سه ماه مانده به مسابقات انتخابی المپیک تاکید کرد: ورزشکاران ما در  آب های آرام، روئینگ بادبانی در مسابقات انتخابی المپیک شرکت می‌کنند. برای من مهم این است که بهترین نتیجه را بگیرند و حالا اگر به کسب نتیجه هم منجر نشود اما مطمئنم که بهترین عملکرد را از خود به نمایش می گذارند. البته 100 در صد  سهمیه می گیریم اما به هیچ وجه نمی توانم تعداد آن را بگویم چون اطلاعی از وضعیت رقبا ندارم.
 
او در پاسخ به این پرسش که قرار است ملی پوشان زودتر به کشور برگزار کننده مسابقات انتخابی المپیک اعزام شوند تا تمرین داشت باشند، تصریج کرد: باید این کار را انجام دهیم و آنها را  دو هفته زودتر می فرستیم تا قرنطینه باشند. این قرنطینه همراه با تمرین خواهد بود. سهرابیان درباره‌ی اعلام اسامی نفرات اعزامی به انتخابی المپیک نیز گفت: مسابقات لیگ و انتخابی  تیم ملی را اسفند برگزار می کنیم سپس کمیته فنی و مربیان تشخصی می دهند که کدام نفرات می توانند روی سکو باشندو نفرات اعزامی مشخص می شوند. رییس فدراسیون قایقرانی در مورد اینکه قایقرانی برای اعزام ملی پوشان به مساتبقات با مشکل مالی روبرو خواهد بود یا خیر، تصریح کرد: تا به امروز حدود 70 درصد از  بودجه وزارت ورزش را گرفته ایم  گرفته ایم و اگر تا پایان اسفند باقی مانده بودجه ما را بپردازد،با دست باز تر می توانیم کارهای اعزام را انجام دهیم. کمیته ملی المپیک نیز با دید پدرانه به ما کمک کرد. 
او افزود: خدا را شکر برای اعزام هیچ کدام از رشته  مشکل مالی نداریم البته صورتی  که قیمت دلار از این بالا تر نرود. ما  پول اعزام را کنار گذاشته ایم و دست به این پول هم نمی زنیم.
برچسب ها: قایقرانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها