به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۲۵۴۷۰۰

آمریکا به فلسطین کمک انسانی می‌كند

آمریکا به فلسطین کمک انسانی می‌كند
گروه بین الملل: دولت آمریکا اعلام کرد که قصد دارد کمک‌های بشردوستانه به فلسطینی‌ها را از سر بگیرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا  از تصمیم این کشور برای احیای کمک‌های انسانی به فلسطینیان خبر داد و گفت که‌هادی عمر، معاون دستیار وزیر امور خارجه در امور صلح خاورمیانه با شرکای خود در تشکیلات خودگردان فلسطین و طرف اسرائیلی در تماس است.وی خاطرنشان کرد که "تعلیق کمک‌ها به مردم فلسطین نه تنها به پیشرفت سیاسی و کسب امتیازاتی از رهبران فلسطین منجر نشد بلکه باعث صدمه زدن به فلسطینیان بی گناه شد."محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین پیشتر از تماس‌های رسمی با دولت جو بایدن ، رئیس جمهور آمریکا خبر داده بود.
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور پیشین آمریکا در چارچوب اقدامات ضد فلسطینی خود کمک به تشکیلات خودگردان را قطع کرده و بودجه آژانس بین المللی امداد و کار آوارگان فلسطینی(آنروا) را قطع کرده بود.تشکیلات خودگردان فلسطین نیز در مخالفت با به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان "پایتخت اسرائیل" و انتقال سفارت آمریکا به آن، ارتباطات خود را با دولت ترامپ قطع کرد.

 
برچسب ها: فلسطین
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها