به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب : ۲۵۴۷۱۸

بدورد علی عزیز، سلام ما را به مهرداد برسان

بدورد علی عزیز، سلام ما را به مهرداد برسان
گروه ورزشی: علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال، بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس، یاغی سرخابی و ملقب به آقای بخیه دقایقی قبل در بیمارستان فرهیختگان تهران پرکشید و از میان ما رفت.درست چهارشنبه هفته قبل بود که خبر شوکه کننده درگذشت مهرداد میناوند را شنیدیم و هنوز شوک وارده از این خبر را هضم نکرده بودیم که یک خبر غیر قابل باور دیگر ما را در داغ از دست رفتن یک جوان دیگر از جامعه ورزش فرو برد.مهرداد 45 ساله و علی 43 ساله هنوز برای رفتن خیلی جوان بودند، هنوز حالا حالا ها به آنها نیاز داشتیم و هنوز خنده‌های زیادی مانده بود که روی لب‌هایمان بنشانند.سال گذشته همین روزها بود که ویروس نحس کرونا کم کم جایش را در خبرها باز کرده بود و از گوشه و کنار شنیده می‌شد که راهش را به ایران هم پیدا کرده است. آن روزها ترس و وحشتی از این بیماری ناشناخته به جانمان افتاده بود که بیشتر به خاطر ناشناس بودنش بود. کمی بعد که با آن و ویژگی‌هایش آشنایی پیدا کردیم و سعی کردیم با محدودیت‌هایش کنار بیاییم منتظر علاجی بودیم که زندگی عادی را به ما برگرداند و به شرایط قبل از کرونا لبخند بزنیم. حدود یکسال از آن روزهای اولیه گذشته و حالا نه تنها علاج یا حتی راه مهاری برای آن در دست داریم که هر روز صحبت از ورژن‌های جدید آن مطرح می‌شود که چموش‌تر و مهلک‌تر از قبل هستند و باید بیشتر از قبل مراقب آن باشیم.

یک سال گذشته و این ویروس لعنتی عزیزان زیادی را از ما گرفته است. هنوز هم منتظر علاج هستیم و هنوز امید داریم به روزی که دیگر نگرانی‌ به نام کرونا در ذهنمان وجود نداشته باشد. کرونا هم دیر یا زود از اینجا می‌رود و بالاخره به یک شکل از آن عبور خواهیم کرد ولی دیگر هیچ چیز مثل سابق نخواهد شد.دیگر مهرداد نداریم، دیگر علی نداریم، دیگر داغ این روزهایی که تا سالیان سال زنده خواهد ماند را از یاد نخواهیم برد. فراموش نخواهیم کرد که کرونای بی‌رحم فوتبال را هم از دم تیغ گذراند و بهترین گل‌هایش را از ما گرفت.روزهای بدون کرونا از راه خواهد رسید ولی چه کسی جوابِ تازه عروسِ سیاه بخت شده مهرداد را خواهد داد؟ داغ دل مادرِ علی را چه کسی مرهم می‌گذارد؟ فوتبال بعد از علی و مهرداد چگونه خواهد بود؟ جای خالی آنها را چه کسی یا چه چیزی پر می‌کند؟
مرگ حق است ولی این حق هم قائده دارد و علی و مهرداد خارج از قائده از بین ما رفتند. دیگر کاری از ما ساخته نیست و فقط می‌توانیم با آنها خداحافظی کنیم. خداحافظ علی عزیز، سلام ما را به مهرداد برسان.
مرجع : ایلنا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها