به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۲۵۴۷۵۷

رئیسی:ملت ایران حق درجا زدن ندارد

رئیسی:ملت ایران حق درجا زدن ندارد
گروه سیاسی: رئیس قوه قضائیه با تأکید بر اینکه تحول انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: ملت ایران حق عقب نشینی و درجا زدن را ندارد تنها باید در مسیر تعالی و رشد قدم بردارد.
 حجت الاسلام  سید ابراهیم رئیسی  با بیان اینکه امام تحول خواه و تحول گرا بود، تصریح کرد: امام راحل به دنبال تحول در اخلاق، عمل و بخش‌های مختلف کشور بود و وابستگی ایشان را رنج می‌داد. استقلال در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی برای ملتی که از خفقان رنج می‌برد، نعمت الهی محسوب می‌شد.
وی با تأکید بر اینکه تحول انقلاب باید همواره مورد نظر باشد، افزود: ملت و جامعه ما نه حق عقب نشینی دارد نه در جا زدن، تنها باید در مسیر پیشرفت و ارتقای جایگاه انقلاب و نظام اسلامی حرکت کند. همواره باید در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی رو به جلو حرکت کنیم و پویایی داشته باشیم.وی با بیان اینکه جامعه باید به سمت بهتر شدن حرکت کند، ادامه داد: ممکن از است در این مسیر با موانعی نیز برخورد کنیم اما این موانع نباید انحرافی در حرکت جامعه ایجاد کند بلکه باید با حرکت مجاهدانه آن را برطرف کنیم و در این راه رزمندگان دوران دفاع مقدس الگوبرداری کنیم.
 رئیسی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن به از بین بردن فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای ملت ایران است، تأکید کرد: باید با حرکت انقلابی بر مبنای اراده پولادی و بر اساس اخلاص و عشق الهی حرکت کرد.  ما در محضر شهدا هستیم و انتظار شهدا و خانواده شهدا و انقلابیون و دغدغه مندان این است برای بهبود شرایط کار مجاهدانه انجام دهیم.
رئیس دستگاه قضا در ادامه خطاب به مدیران با اشاره به اینکه امروز ما در حوزه هسته‌ای پیشرفت بیشتری نسبت به حوزه اقتصادی داشته‌ایم، افزود: دشمن نمی‌خواست ایران اسلامی در حوزه هسته‌ای به کوچک‌ترین پیشرفتی دست یابد.وی همچنین به پیشرفت‌های حوزه نظامی و دفاعی و تحریم‌های دشمنان در این زمینه نیز اشاره و با بیان اینکه دشمن به دنبال این بود که ما به هیچ توانمندی
در این بخش‌ها نرسیم، ادامه داد: امروزه ده‌ها رزمایش از سپاه و ارتش برای کشور تولید قدرت کرده. علی رغم تمام محدودیت‌ها نیروهای مسلح در حوزه دفاعی اقتدار آفریدند.

 
برچسب ها: قوه قضائیه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها