به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : ۲۵۴۷۷۱

۳۶ موقعیت گل برای بارسلونا در یك دیدار زیبا

۳۶ موقعیت گل برای بارسلونا در یك دیدار زیبا
گروه ورزشی: بارسلونا در دیدار برابر گرانادا ۳۶ ضربه به سمت دروازه حریف زد و یک رکورد جدید به نام خود ثبت کرد.
 بارسلونا چهارشنبه شب برای صعود به نیمه نهایی کوپا دل ری سختی کشید اما در نهایت توانست در یک بازگشت به یادماندنی گرانادا را شکست دهد. تیم رونالد کومان تا دقیقه ۸۵ با نتیجه ۲ بر صفر از میزبانش عقب بود اما در ۲۷ دقیقه توانست نتیجه قاطع ۵ بر ۳ را رقم بزند (گریزمان ۸۸ و ۱۰۰، آلبا ۹۰+۲ و ۱۱۳ و دی یانگ ۱۰۸). 
در ۹۰ دقیقه آبی اناری‌ها اغلب لحظات در زمین حریف بودند و یکی پس از دیگری موقعیت گل ایجاد می‌کردند تا جایی که چهار ضربه این تیم به تیرک برخورد کرد. ترینکائو، عثمان دمبله، گریزمان و مسی ضرباتشان تنها با چند میلیمتر اختلاف وارد دروازه نشد. 
در مجموع بارسلونا در جریان بازی ۳۶ شوت به سمت دروازه زد که ۲۰ ضربه در چارچوب بود و نکته عجیب اینجاست که هیچکدام از آن ضربات تا لحظات پایانی بازی وارد دروازه نشدند. 
این آمار (۳۶ ضربه) با بهترین عملکرد آبی اناری‌ها در فصل ۱۴-۲۰۱۳ برابر شد. در آن زمان هدایت بارسا را تاتا مارتینو بر عهده داشت و در خط حمله مسی و نیمار بازی می‌کردند. 
آمار دیشب تیم رونالدو کومان زمانی شگفت انگیز می‌شود که بارسای بعد از مارتینو با حضور MSN (مسی، سوارس و نیمار) و هدایت لوییس انریکه هرگز نتوانست این تعداد ضربه به سمت دروازه حریف بزند. 
برچسب ها: فوتبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها