به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۱۷ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۲۵۴۸۶۳

افشاگری پزشک معالج میناوند و انصاریان

افشاگری پزشک معالج میناوند و انصاریان
گروه جامعه: پزشک معالج علی انصاریان و مهرداد میناوند پس از فوت دو پیشکسوت کشورمان، انتقاداتی را به وزارت بهداشت وارد کرد و معتقد است این وزارت هیچ کمکی برای درمان این دو پیشکسوت مرحوم نکرده است.

دکتر سید محمدرضا هاشمیان، طی مکالمه‌ای در بخشی از صحبت‌های خود در این خصوص بیان کرد: وزارت بهداشت به جای آن که در آن شرایط بیاید و به ما کمک کند، حتی یک ذره به این دو قهرمان کمک نکرد. دوستان و همراهان بیمار نیز در جریان هستند و می‌دانند ما چه تلاشی در این مدت می‌کردیم. مردم جور دیگری مسئله را می‌بینند. می‌بینند دو قهرمان دارند و یک پزشک این وسط آمده و بیمار نیز فوت کرده است. همین صحنه را امروز می‌بینم که انواع و اقسام توهین‌ها به ما وارد می‌شود. حتی همراهان بیمار نیز شکایتی از ما ندارند و بابت فعالیتم، از من تشکر می‌کنند.
 
وی ادامه داد: چه می‌شود که در جامعه جور دیگری با من رفتار می‌شود؟ چه می‌شود که وزارت بهداشت از من دفاع نمی‌کند؟ این‌ها مسائل پشت پرده وزارت بهداشت است که از ابتدا بیشترین ضربه را به مردم زد با انکار دارو و اینکه مرتب گفتند دارو‌ها به درد نمی‌خورند و بیماری را کم نمی‌کند. شما دیدید افرادی که دارو را انکار می‌کردند، خودشان بعدا مریض شدند و از آن دارو برای خود و بیماران شان استفاده کردند. بحث واکسن نیز مطرح شد و گفتند این مسائل فراتر است. بحث حکومت و شخص دیگری نیز نیست. این‌ها همه به داخل وزارت بهداشت برمی گردد و من حاضرم طی مناظره‌ای همه این مسائل را با سند و مدرک بازگو کند.
مرجع : طرفداری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها