به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۱۷ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : ۲۵۴۹۱۶

نتیجه مدیریت جریان ولایت، ساخت موشک است

نتیجه مدیریت جریان ولایت، ساخت موشک است
گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بالاترین موشک را در تحریم ساختیم اما متاسفانه می‌گویند لوازم یدکی پراید را نمی‌توانیم بسازیم و خودرو هر روز گران می‌شود.
 سیداحمد علم‌الهدی  اظهار داشت: امروز در تمام مجامعی که در این ایام به مناسبت دهه فجر تشکیل می‌شود مسئله مهم دستاوردهای انقلاب است؛ برخی جوانان گاهی از اوقات این را یک نقطه تردید می‌دانند. می‌گویند این گرفتاری‌ها و مضیقه‌های معیشتی و مسائلی که در عرصه زندگی ما در ارتباط با مدیریت کشور می‌گذرد آیا اینها دستاورد این انقلاب است؟ انقلابی که بعد از 42 سال مدیریت زندگی اجتماعی ما در این وضعیت قرار داده چطور دنبالش برویم؟ این مسائل در افواه مختلف متداول است و برخی عزیزان ما به عنوان یک شبهه آن را مطرح می‌کنند.
در این 42 سال جریان زندگی اجتماعی از نظر تعالی و رشد و پیشرفت را همگی باهم ارزیابی و بررسی کنیم. دو جریان امروز در کشور ما به عنوان یک کشور خاص مطرح است؛ یک جریان جریان اقتدار و پیشرفت است؛ امروز در عرصه دانش‌بنیان با تعالی و پیشرفت بالای علمی و فناوری در کشور مقابل هستیم که در تاریخ این کشور این تعالی با این سرعت و پیشرفت با این کیفیت سابقه نداشته و این بستر و جهش انقلابی بوده است.علم‌الهدی افزود: ما خودمان برای خودمان در این 42 سال تصمیم گرفته‌ایم و در کنار قدرت‌های دیگر زندگی نمی‌کنیم و این تعالی و پیشرفت امروز در کشور ما است. مسئله دومی که با آن روبرو هستیم اقتدار ماست؛ برادران و خواهران روزی را در این مملکت گذراندیم که یک زن مست آمریکایی در خیابان سلطنت آباد سابق تهران پنج جوان را با خودروی خود کشت و وقتی روزنامه‌ها این را نوشتند دستگاه‌های امنیتی به سراغ مدیران ذی‌ربط رفتند و گفتند چرا این کلمه را نوشتید؟ خون پنج جوان هدر رفت. ما در این وضعیت زندگی می‌کنیم و امروز در شرایطی زندگی می‌کنیم که آمریکا از موشک ما می‌ترسد.وی بیان کرد: پیشرفت‌های فناوری هوافضای ما جهان را مبهوت کرده است و ما امروز در این شرایط از نظر اقتدار زندگی می‌کنیم و در منطقه حرف اول را ما می‌زنیم و ابرقدرتی وجود ندارد که بتواند برخلاف آنچه ما در منطقه تصمیم می‌گیریم حرفی بزند.
علم‌الهدی تصریح کرد: در جریان اجرایی هم مردم دولت را انتخاب می‌کنند و انگیزه و ارزیابی خاصی دارند و این نوسان ایجاد می‌کند و نتیجه نوسان این است که وقتی مدیریت در این خط می‌افتد می‌گویند لوازم یدکی پراید را نمی‌توانید ایجاد کنید اما نتیجه مدیریت جریان ولایت ساخت موشکی است که دنیای استکبار از آن می‌ترسد. دنبال مدیر و برنامه‌ریزی بروید که با رهبری زاویه نداشته باشد. بیش از 6 سال است که مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی فرمان می‌دهد اما به درستی اجرا نشد که اگر اجرا شده بود اکنون هیچکدام از مضیقه‌ها نبود. مشکل تحریم‌ها یک فرافکنی است یعنی این گونه نبوده که وضع ما را این گونه قرار دهد.
برچسب ها: موشک
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها