به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۲۵۴۹۸۳

سرنوشت مبهم مجید حسینی در ترکیه

سرنوشت مبهم مجید حسینی در ترکیه
گروه ورزشی: ترابزون ‌اسپور در بازی خانگی هفته بیست‌ودوم سوپرلیگ ترکیه یک بر صفر دنیزلی اسپور را از پیش‌رو برداشت و با 39 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت. باکاستاس در دقیقه 61 گل سه امتیازی ترابزون‌اسپور را به ثمر رساند. مجید حسینی، مدافع ترابزون ‌اسپور در این بازی نیمکت‌نشین بود اما از دقیقه 2+90 وارد زمین شد و برای یکی دو دقیقه توانست در ترکیب تیمش قرار بگیرد.از طرفی قرارداد مجید حسینی مدافع ایرانی تیم ترابزون اسپور ترکیه تابستان آینده به اتمام می‌رسد و مسئولان این تیم تاکنون در تمدید قرارداد با این مدافع ایرانی ناکام بوده‌اند. حسینی در تابستان گذشته از چندین تیم از جمله سامپدوریای ایتالیا پیشنهادهایی داشت اما انتقال او هرگز شکل نگرفت و این بازیکن قراردادش را نیز با تیم ترکیه‌ای تمدید نکرد که این مسأله موجب شد تا او مورد غضب سرمربی تیم قرار گرفته و چندین هفته را نیمکت‌نشین باشد.

اما اکنون رسانه‌های ترکیه از آغاز دور جدید مذاکرات حسینی با مسئولان این تیم خبر داده‌اند. سایت فوتومچ ترکیه درباره آخرین وضعیت حسینی نوشت: «بازیکنی که انتظار می‌‌رود هرچه زودتر مشکل قرارداد وی برطرف شود مجید حسینی است. مدیریت ترابزون پیشنهاد افزایش حقوق و درآمد را به این بازیکن که قراردادش این فصل به پایان می‌‌رسد، ارائه داد اما این پیشنهاد مورد قبول واقع نشد. ترابزون نمی‌خواهد بازیکن ۲4 ساله خود را که مورد توجه شش باشگاه دیگر است، رایگان از دست بدهد. مدیر برنامه حسینی برای برگزاری جلسه دیگری به ترابزون دعوت شده است.»حسینی در شش ماه پایانی قرارداد خود با ترابزون اسپور قرار دارد و باید دید در نهایت آیا او قراردادش را با این تیم تمدید خواهد کرد یا در پایان فصل راهی تیم دیگری می‌شود؟ شارلروا و المپیاکوس باشگاه‌هایی هستند که برای جذب حسینی اقدام کرده‌اند اما فعلاً پاسخ روشنی از او دریافت نکرده‌اند.
مرجع : ایران ورزشی
برچسب ها: مجید حسینی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها