به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب : ۲۵۵۱۷۳

اکثر جمهوری‌خواهان آمریکا: انتخاب بایدن قانونی نبود

گروه بین‌الملل: نظرسنجی جدید نشان می دهد 65 درصد جمهوری خواهان بر این باورند که انتخاب جو بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا، قانونی نبود.
اکثر جمهوری‌خواهان آمریکا: انتخاب بایدن قانونی نبود
این نظرسنجی نشان می‌دهد بسیاری از جمهوری‌خواهان با وجود اسناد و مدارک، همچنان بر این باورند که انتخاب بایدن غیرقانونی بوده است. تقریباً دو سوم آمریکایی ها بر این باورند که در خصوص حمله به کنگره، ترامپ تا حدی مقصر است. همچنین این نظرسنجی نشان می دهد 66 درصد از آمریکایی ها در مجموع می گویند انتخاب بایدن به عنوان رئیس جمهور، قانونی بوده، اما از بین جمهوری خواهان 65 درصد بر این باورند که انتخاب وی غیرقانونی بوده است. طبق این نظرسنجی آمریکایی ها در خصوص دوران ریاست جمهوری ترامپ و تاثیر کلی آن بر کشور بیشتر دیدگاه منفی دارند. 

همچنین، نظرسنجی پایگاه اینترنتی آمریکایی هیل و موسسه هریس نشان می دهد بیشتر رای دهندگان جمهوریخواه می گویند در صورتی که قرار باشد دونالد ترامپ یک حزب سیاسی جدید تشکیل دهد به آن ملحق خواهند شد.
64 درصد رای دهندگان جمهوریخواه در نظرسنجی بیست و هشتم و بیست و نهم ژانویه گفتند به حزب جدید سیاسی به رهبری رئیس جمهور قبلی ملحق خواهند شد. 32 درصد افراد نیز گفتند به احتمال زیاد به عضویت این حزب در می آیند. در مقایسه، 36 درصد از پاسخ دهندگان جمهوریخواه گفتند به احتمال خیلی زیاد یا تا حدودی بعید است به حزب ترامپ ملحق شوند. در این نظرسنجی مشخص شد 28 درصد از افراد مستقل و 15 درصد از دموکرات ها اعلام کردند که احتمالاً به یک حزب سوم به رهبری ترامپ خواهند پیوست. 38 درصد از مجموع رای دهندگان گفتند اگر ترامپ یک حزب جدید سیاسی تشکیل دهد احتمالاً به عضویت آن در می آیند.
 
برچسب ها: جمهوری‌خواهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها