به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۵۸
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۰۱ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب : ۲۵۵۳۸
قول آنلاین وزیر ارتباطات به کاربران

احتمال حضوررئیس‌جمهور در شبکه‌های‌اجتماعی

گروه فناوری: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دومین ارتباط آنلاین خود با مخاطبان شبکه‌های اجتماعی داخلی به کاربران اینترنت قول داد که راهکارهایی برای کاهش قیمت اینترنت و افزایش کیفیت آن اتخاذ کرده و این موضوع را به گونه‌ای ساماندهی کند که کاربران این تغییرات را ملموس احساس کنند.
محمود واعظی برای دومین بار به صورت آنلاین در 4 شبکه اجتماعی کلوب دات کام، زیگور، تبیان و آپارات حضور یافت تا با کاربران این شبکه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کرده و نقطه نظرات و پیشنهادات آن را بشنود. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه با افزایش دسترسی‌ها و ورود نسل‌های جدید مخابراتی شاهد رونق بیشتر کسب و کار در این حوزه خواهیم شد اظهار داشت: از نقطه نظرات و پیشنهادات ارائه شده از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی، بهره لازم را خواهیم برد.

وی گفت: طی هفته‌های اخیر کار جدی درزمینه توسعه زیر ساخت‌های ارتباطی در کشور انجام گرفته است براساس پروژه‌های تعریف شده تا ابتدای سال آینده امید داریم که با افزایش کیفیت مواجه شویم؛ در این راستا راهکارهایی که برای کاهش قیمت اینترنت و افزایش کیفیت آن اتخاذ شده را به گونه‌ای ساماندهی خواهیم کرد که کاربران این تغییرات را ملموس احساس کنند.

وی در ارتباط با وضعیت سرویس دهی اپراتورها در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: رسیدگی و پیگیری بر عملکرد اپراتورها را در دستور کار داریم و از سوی دیگر درصدد توسعه زیرساخت‌ها هستیم تا برای ارائه سرویس بهتر سرویس دهندگان با مشکلی مواجه نباشند. واعظی در خصوص تصمیم وزارت ارتباطات مبنی بر کاهش قیمت پهنای باند و ارائه تخفیف 25 درصدی به شرکت‌های PAP نیز گفت: دوستان تلاش دارند توافقاتی با شرکت‌های ارائه دهنده سرویس اینترنت داشته باشند تا این تخفیف به گونه‌ای اعمال شود که مشترکان سرویس اینترنت این کاهش قیمت را به صورت ملموس احساس کنند.

وی در ارتباط با افزایش کیفیت سرویس اینترنت پر سرعت مخابرات و لزوم نظارت بر این سرویس با اشاره به ضرورت وجود بازار رقابتی و نتایج آن در افزایش کیفیت خدمات گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کمیته‌ای به منظور بررسی کیفیت سرویس‌هایی که مردم دریافت می‌کنند دارد و نتایج آن قابل پیگیری است.

وی در ارتباط با موضوع تشعشعات امواج رادیویی و مضرات آن نیز با تاکید بر اهمیت این موضوع و پیگیری تعهدات نسبت به عدم مضرات این امواج خاطر نشان کرد: کمیته ای در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شده که معاون وزیر بهداشت، معاون سازمان محیط زیست و معاون سازمان انرژی اتمی عضو آن بوده و در طول یک ماه و نیم اخیر در مناطق مختلف میزان تشعشعات را اندازه گیری کرده که نتیجه گزارشات اعلام می‌شود؛ در همین حال باید گفت که رئیس جمهور نیز تاکید زیادی بر حفظ سلامت مردم دارند و در خصوص تشعشعات نیز حاکمیت داشته و پیگیر هستند.

واعظی گفت: حمایت از پایان نامه‌های مقطع دکترا با موضوعات مرتبط در مرکز تحقیقات مخابرات ایران دنبال می‌شود؛ با توجه به کثرت پایان‌نامه در مقطع کارشناسی ارشد با توجه به سیاست‌ها اگر پایان‌نامه‌ای در راستای سیاست‌ها باشد مورد حمایت قرار می‌گیرد و دانشجویان می‌توانند به مرکز تحقیقات مخابرات مراجعه کنند.

وی در خصوص حضور سایر سیاستمداران در شبکه‌های اجتماعی داخلی گفت: به دکتر روحانی رئیس جمهور گزارش حضور خود را در شبکه‌های اجتماعی را داده‌ایم و به حضورشان در این شبکه‌ها امیدواریم. وی سرویس‌دهی به مناطق محروم را جز اولویت‌های این وزارت دانست و در پایان اظهار امیدواری کرد که تعامل خود را با شبکه‌های اجتماعی ادامه داده و دو هفته آینده نیز در این شبکه‌ها به صورت آنلاین با کاربران در تماس باشد.
مرجع : خبرگزاری مهر

۱۳۹۲/۱۰/۰۱ ۲۱:۰۷
فقط فیسبوک ... (191006)
۱۳۹۲/۱۰/۰۱ ۲۲:۱۹
شما شبکه های اجتماعی رو فیلتر نکنین حضور رئیس جمهور پیشکش.جالبه که دولت تو کمیته فیلترینگ از 12 نفر 6 تا نماینده داره ولی هر روز یه سایت فیلتر میشه و دولت میگه تقصیر ما نبود.پس مقصر شوهر عمه حاکم کره شمالی هستش؟ (191046)
۱۳۹۲/۱۰/۰۱ ۲۲:۳۲
فقط ویچت (191056)
۱۳۹۲/۱۰/۰۲ ۰۲:۱۶
دولت روحانی
دولت فیلترینگه (191110)
کاربر سابق فیسبوک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۱ ۲۱:۰۷
البته اگر مردم ما واقعا از شبکه های اجتماعی فقط برای ارتباط با دوستانشون میخوان استفاده کنن چرا مثل وزیر از شبکه های اجتماعی داخلی استفاده نمیکنن؟؟؟ خیلی هم زیادشدن و اگر کاربرا سراغ یکیش برن مطمئنا فضای خوبی ایجاد میشه که دیگه نه اندیشه های منحرف و جنسی و سوء استفاده کن و ... هم امکان نفوذ ندارن
من واقعا اگر خودم بچه داشتم نمیزاشتم بره فیسبوک چون مث اینه که بچه ات رو بدونه اینکه از برق چیزی بدونه بفرستی داخل نیروگاه

مسئله امنیتی رو واسه من نیارید و نگید که کنترل میشه ، چون اگر بخوان کنترل و شناسایی کنن ، کنترل روی فیسبوک یا اونها واسه کسی که بخواد کنترل کنه فرقی نداره و فقط یه مقدار سخت تر میشه.

بهتره اول تو داخل فرهنگ یه سری چیزها ایجاد بشه بعد بریم سراغ نسخه های جهانی تا مثل جریان مسی آبروریزی نشه
اینطوری سودش به جیب خودمون میره تا خارجیها (191007)
مرتضی-دانشگاه شهید عباسپور-بهشتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۱ ۲۱:۲۷
شاید یکی دوست داره از همه جای دنیا برای خودش دوست پیدا کنه،اون موقع شبکه داخلی جوابگو هست؟؟؟؟؟یا باید خودمان تکنولوژی داشته باشیم و اگر نداریم از تکنولوژی دیگران استفاده کنیم....
زمانی اولین بار که دوربین عکاسی اومده بود آدم هایی مثل شما حرامش کردند و گفتند نباید توسط مردم استفاده شود ولی به مرور زمان خودشان فهمیدند که اشتباه کرده اند.فیس بوک هم همینطوره،یه زمانی خودشان می فهمند که اشتباه می کنند و یه چیز عادیست ولی تا زمانی که اینها به اشتباه خود پی ببرند مردم را با این کار هاشون می میرانند. (191021)
با تشکر از بهار به جهت فراهم کردن فرصت مناظره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۲ ۰۰:۰۶
اون یکی میره فیلتر رو دور میزنه
بعدش این قیاس مع الفارق چیه؟؟
من نگفتم حرومه ، گفتم شبکه های خارجی پر از دام هستش ، به خصوص برای ایرانی ها ، چطور اگر پرچم حزب الله یا سیدحسن نصر الله رو پروفایل انتخاب کنی و کسی شما رو ریپورت کنه حذف میشید ولی بسیاری پیجهای ضد مذهبی ضد دینی تصاویر مبتذل و مستهجن تصاویر خصوصی و .... دارن آزادانه فعالیت میکنن؟؟
شبکه اجتماعی به قول شما دیگه نمیشه جلوش رو گرفت و کلا تکنولوژی مثل یه موجه و نمیشه باهاش جنگید ولی میشه موج سواری کرد
ما هم از این شبکه ها استفاده میکنیم ولی طبق فرهنگ و مذهب و رسوم خودمون ، در حال حاضر مطمئنا خود شما بهتر میدونید چطور همه نوع افکار منحرف از لائیک و شیطان پرست و همجنسباز تو این شبکه ها جولان میدن
در ضمن در این سایتها کلاه برداری و سوءاستفاده و هک بسیار وجود داره و همونطور که میدونید خیلی ها از این موضوع متضرر میشن و از جایی که کشور ما قابلیت دستگیری مجرمین در سایر کشورها رو نداره ضربه بزرگی به خیلی خانواده ها از لحاظ اقتصادی تا آبرو و ... زده میشه
البته استفاده از این سایتها حروم بالذات نیستش که ، مثل چین ، خیلی ها دارن ولی کسانی که برای مصارف عادی و پیدا کردن دوستانشون میخوان از نسخه ملی استفاده میکنن
با تشکر (191097)
۱۳۹۲/۱۰/۰۱ ۲۲:۰۲
دوست عزیز اصلا شبکه های اجتماعی به لحاظ گرافیکی و در عین حال سادگی به گرد پای فیس بوک می رسن؟انقد شلوغه فضای شبکه های اجتماعی که نگو-مملو از آیکون های مختلف (191041)
کاربر سابق فیسبوک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۱ ۲۳:۵۵
احسنت
من خودم مدتی در یک شرکت به عنوان اصلاح کننده و یوزر کار کردم، به عبارتی شرکت به ما پول میداد تا مشکلاتی که در حین کار بوجود میآد رو مشخص کنیم و اینکه چطور برنامه یوزر فرندلی تر میشه
الان هم همینه وقتی شبکه های اجتماعی داخلی بدلیل عدم استقبال درآمدی نداره طرف چطور ترغیب بشه بره سراغ رفع عیب؟؟؟
مطمئن باش اگر استقبال بیشتر بشه این مشکل رفع میشه // بالاخره باید یه مقدار عرق ملی داشته باشیم // شما 1 سال استفاده کن اگر بعدش باز هم به همین بدی بود حق با شماست ولی مهندسان کامپیوتر ما اکثرا بیکار هستند چون نه کپی رایت رعایت میشه که دست به ابداع برنامه بزنن نه اینکارها و این سایتها جواب میده و اکثرا به کارهای سطح پائین رو میارن در حالیکه واقعا برنامه نویس های خوبی داریم (191094)
۱۳۹۲/۱۰/۰۲ ۰۱:۱۲
ميگم اگر وى چت و امثالهم عامل فساد هستند به قول شما و كارگروه تعيين مصاديق( بخوانيد كارگروه حمل كننده ملت ايران به بهشت)
خوب سازمان تامين اجتماعى هم عامل فساد شده چرا فيلترش نميكنيد؟؟؟؟؟
قرارگاه خاتم الانبيا هم پروژه هاى نفتى رو قبضه كرده و عامل بدبختى بخش خصوصي شده چرا فيلترش نميكنيد؟؟؟؟
بازم بگم بگم بگم؟؟؟؟؟؟؟  (191103)
۱۳۹۲/۱۰/۰۱ ۲۱:۱۲
لطفا از حذف پست سفارشی توسط شرکت محترم پست! گزارش تهیه کنید ...
این کار عین دزدی هست !
پس از چند برابر شدن هزینه های پست پیشتاز توسط این ارگان دولتی و نبودن رقیب در بخش های خصوصی این اقدامات عین بی احترامی و دیکتاتوری هست!
این دولت تدبیر و امید نیست !
این آجر کردن نان ما جوان هایی است که روی آوردیم به چنین کاری تا شکم خودمون و چند نفر دیگه رو سیر کنیم !

http://www.post.ir/DesktopModules/News/NewsView.aspx?TabID=1&Site=PostPortal&Lang=fa-IR&ItemID=27240&mid=16665&wVersion=Staging (191009)
۱۳۹۲/۱۰/۰۱ ۲۱:۱۹
نیست که خودشون خیلی حضور پررنگی دارن حالا وعده رئیس جمهور رو هم میدن حضور پر رنگ یعنی دکتر ظریف که توی شبکه های اجتماعی پر قدرت و مطرح دنیا حضور دارن و با مردم گفتگو و تبادل نظر میکنن الان بود و نبود ایشون توی شبکه کلوب یا بقیه چه فرقی داره؟ همون نباشن بهتره. آقای روحانی هم اگه میخوان این رویه رو ادامه بدن و مثل ایشون باشن همون عضو نباشن بهتره (191019)
نابسامانی در شرکت پست ، آبشار سربالا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۱ ۲۲:۲۱
نابسامانی در شرکت پست ، آبشار سربالا
شرکت پست از طرف فروشگاه های اینترنتی در حال تحریم می باشد

مجموعه هزاران فروشنده در سایت shopkeeper.ir در حال تحریم پست (191048)
۱۳۹۲/۱۰/۰۲ ۰۱:۰۸
حتما دلیل دارن اونها هم (191101)
mohammad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۲ ۰۰:۰۲
آقا میگید رفتن تو فیس بوک حرامه و گناه داره و هرکی بره فیس بوک میره جهنم؟؟؟ آقا ما فیس بوکی ها میخوایم بریم جهنم، کی رو باید ببینیم؟؟؟؟؟؟ اصلا به کسی ربط داره؟؟؟؟؟ (191096)
۱۳۹۲/۱۰/۰۲ ۰۱:۱۰
میتونی یه سری به افغانستان بزنی
سرعت اینترنت بدون فیلترش خیلی بیشتر از ایرانه
فقط مراقب باش تو اون جهنم جزغاله نشی ممد جون (191102)
۱۳۹۲/۱۰/۰۲ ۰۱:۳۵
مردم رو از عادی ترین حقوقشون محروم ویکنن و برای عادی ترین حقوقشون بهشون وعده ی سر خرمن میدن (191106)