به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۲۵۵۴۹۴

گروگانگیری با انگیزه اخاذی ۲۵ میلیارد ریالی

گروگانگیری با انگیزه اخاذی ۲۵ میلیارد ریالی
گروه حوادث: رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان جزئیات گروگانگیری با انگیزه اخاذی ۲۵ میلیارد ریالی و نحوه آزادی فرد ربوده شده را تشریح کرد.سرهنگ مجید کرمی گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت فردی به پلیس آگاهی استان مبنی بر این‌که فرزندش با خودروی شخصی به مقصد محل کار از منزل خارج شده و بعد از مدتی گوشی او نیز خاموش شده موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.وی افزود: پس از دو روز افراد ناشناس با برقراری تماس در قبال آزادی فرزندشان تقاضای ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وجه نقد کرده‌اند،  کارآگاهان برای بررسی موضوع با تشکیل اکیپی به محل اعزام و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خودروی فرد ربوده شده در همان ساعت‌های اولیه ربایش به سمت یکی از استان‌های مجاور در حال حرکت بوده است.

کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی با انجام رصد اطلاعاتی ۲ نفر را شناسایی و پس از تحت نظر قرار دادن متهمان، با هماهنگی مقام قضایی آنان را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان اضافه کرد: متهمان ابتدا منکر هرگونه عمل مجرمانه‌ای بودند و ارتباط خود را با این آدم‌ربایی تکذیب می‌کردند، اما با ارائه مستندات مستدل پلیس لب به اعتراف گشودند و پرده از راز این آدم ربایی برداشتند.وی ادامه داد: متهمان در اظهارات خود معترف شدند که با انگیزه اخاذی به آدم‌ربایی اقدام کرده‌اند و پس از ربایش، فرد ربوده شده را به چند نفر در یکی از استان‌های مجاور برای نگهداری تحویل داده‌اند.  عاملان نگهداری فرد ربوده شده پس از این‌که از دستگیری متهمان اصلی با خبر شدند، عرصه را بر خود تنگ دیده و فرد ربوده شده را رها کردند که با پیگیری مستمر پلیس فرد ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت.  تلاش برای دستگیری دیگر اعضای احتمالی این باند آدم‌ربایی ادامه دارد.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: گروگانگیری
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها