به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۲۵۵۹۱۰

روحانی: مذاکره ارث پیامبر است

روحانی: مذاکره ارث پیامبر است
گروه سیاسی: رئیس‌جمهور گفت: امسال را در حالی جشن می گیریم که ملت در سال ۹۹ در یک جنگ اقتصادی بعد از سه سال در حال پیروزی است.
حجت‌الاسلام حسن روحانی در سخنرانی به مناسبت ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که به دلیل شرایط کرونایی به صورت ویدئوکنفرانسی انجام می‌شود، اظهار کرد: امسال را در حالی جشن می گیریم که ملت در سال ۹۹ در یک جنگ اقتصادی بعد از سه سال در حال پیروزی است. خدا ترامپ را سرنگون کرد؛ به ظاهر ملت آگاه آمریکا او را سرنگون کردند، اما نقش ملت و دولت ایران برای سرنگونی این مستبد بدون تردید تاثیرگذار بود. همه مردم جهان این روزها یک بدهکاری بزرگ به ملت ایران دارند.وی خاطرنشان کرد: من به مذاکره افتخار می کنم. مذاکره چیز منفی نیست و از لوازم دولت و حکمرانی دنیای امروز و نه امروز که ارث پیامبر است که در مقاطع مختلف با دشمنان خود حرف زد و مذاکره کرد و پیمان بست و صلح کرد که نمونه آن صلح حدیبیه است. رییس جمهور بیان کرد: اگر در این هفت سال و نیم در اداره کشور آنچنان که شایسته ملت بزرگ ایران نبوده عمل کرده ایم، از مردم بزرگوار ایران در این ایام جشن ملی طلب عفو می کنم. آن روزی که شاهد باشیم 1+5 به تعهدات خود عمل خواهد کرده اند آماده ایم به همه تعهدات خود در برجام عمل کنیم. راه دیگری برای دنیا و منطقه وجود ندارد و مسیر حتما سیاسی و توافق دنیا و ایران خواهد بود.

 
برچسب ها: روحانی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها