به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۲۵۶۱۲۹

تمدید تحریم‌ها علیه فرزندان و نزدیکان قذافی

تمدید تحریم‌ها علیه فرزندان و نزدیکان قذافی
گروه بین الملل: رئیس جمهور  آمریکا  به کنگره ابلاغ کرد که تصمیمی مبنی بر تمدید تحریم‌ها برای یک سال دیگر علیه فرزندان و نزدیکان معمر قذافی و شخصیت‌های نزدیک به وی اتخاذ کرده است.
جو بایدن،  در متن پیام خود که در پایگاه کاخ سفید منتشر شده، اعلام کرد، اوضاع در لیبی تهدیدی استثنائی و غیرعادی برای امنیت ملی و سیاست خارجه آمریکا است.
در این سند بر لزوم اتخاذ تدابیری جهت جلوگیری از سوء استفاده از اموال و دیگر نقض‌ها از سوی خانواده معمر قذافی (دیکتاتور سابق لیبی) و افراد مرتبط با آنها و نیز افرادی که مانعی در مقابل آشتی ملی در لیبی ایجاد می‌کنند، تاکید شده است.
بدین ترتیب، قوانین ویژه‌ای که از ۲۵ فوریه ۲۰۱۱ وجود داشت، برای یک سال دیگر تمدید شد. این تحریم‌ها را برای نخستین بار باراک اوباما، رئیس جمهوری پیشین آمریکا امضا کرده بود. بر اساس این دستور که هر ساله باید تمدید شود، تحریم‌ها و محدودیت‌هایی علیه تمامی فرزندان قذافی و اعضای اصلی دولت وی و آن افرادی که به هر نحوی در نقض‌ حقوق بشر در لیبی نقش داشته‌اند، إعمال می‌شود.
برچسب ها: بایدن
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها