به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۲۵۶۳۰۰

سقوط دختران خوزستان به لیگ یک هندبال

سقوط دختران خوزستان به لیگ یک هندبال
گروه ورزشی: رییس هیات هندبال خوزستان در واکنش به سقوط تیم بانوان پرسپولیس بهبهان به لیگ یک کشور، گفت: تمام مدیرانی که به ما قول داده بودند، پا پس کشیدند و حمایتی صورت نگرفت و نکته جالب این است که پاسخگو هم نبودند و دست ما را در حنا گذاشتند.سروش کجبافی درباره سقوط تیم لیگ برتری هندبال بانوان پرسپولیس بهبهان به لیگ یک، اظهارکرد: من به عنوان رییس هیات تمام تلاشم را برای حفظ هر دو تیم آقایان و بانوان خوزستان در لیگ برتر به کار گرفتم اما اگر در جلسه ای که در استانداری با حضور آقای پاکدل رییس فدراسیون، سردار خادم سیدالشهداء عضو هیات رئیسه هیات هندبال استان و حیدری مدیرکل ورزش خوزستان برای چگونگی حمایت از این دو تیم در لیگ برتر داشتیم، تمام نفراتی که قول حمایت دادند، پای کار می‌ماندند تیم بانوان استان به لیگ یک سقوط نمی‌کرد.
 
وی بیان کرد: در آن جلسه قرار شد، مبلغی پول برای حمایت از این دو تیم داده شود که تنها یک چهارم آن به دست ما رسید که آن هم مربوط به سهم اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان بود. تمام مدیرانی که به ما قول داده بودند، پا پس کشیدند و حمایتی صورت نگرفت و نکته جالب این است که پاسخگو هم نبودند و دست ما را در حنا گذاشتند. البته اگر کمک‌های سردار مظومی نماینده بهبهان نبود، بدون شک تیم آقایان و بانوان بهبهان پیش از پایان لیگ برتر اعلام انحلال می‌کردند.رییس هیات هندبال خوزستان عنوان کرد: البته پولی هم که اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در اختیار ما گذاشت، جوابگوی کمک هزینه ایاب و ذهاب و هزینه‌های جانبی هم نشد. تیم‌داری واقعا کاری سخت و هزینه‌بر است و من حتی مجبور شدم بخشی از هزینه‌های جانبی را خودم تامین کنم. بازهم تاکید می‌کنم اگر کمک‌های نماینده محترم بهبهان نبود، تیم آقایان هم نمی‌توانست چنین نتایجی را رقم بزند و شاید به سرنوشت تیم بانوان دچار می‌شد.

وی تاکید کرد: تیم بانوان استان را با هزینه شخصی به مرحله پایانی لیگ برتر اعزام کردیم، در حالی که پیش از این استاندار به ما گفته بود، نگران حمایت از تیم‌های استان نباشید و با قدرت تمام وارد کارزار لیگ برتر شوید اما بعد حتی یک مسئول هم با ما تماس نگرفت که تیم‌های شما کجای جدول هستند و در تنهایی تیم‌های‌مان را به مسابقات اعزام کردیم. کجبافی بیان کرد: تاکنون تنها ۳۰ درصد از قرارداد تیم‌های آقایان و بانوان استان پرداخت شده است و چه کسی پاسخگوی ۷۰ درصد باقی‌مانده است؟ تیم آقایان استان با کادرفنی کاملا بومی و با بیشترین بازیکنان بومی و در بخش بانوان نیز با بازیکنان رده سنی نوجوانان و جوانان در لیگ برتر مقابل تیم‌هایی چون سپاهان، ذوب آهن، مس، سنگ آهن و... جانانه جنگیده‌اند.

وی با اشاره به نامهربانی‌هایی که در حق تیم هندبال بانوان خوزستان شده است، گفت: من به عنوان رییس هیات استان تمام تلاشم را کردم اما به هیچ عنوان سال آینده در بخش بانوان کار نمی‌کنم زیرا مسئول امور بانوان استانداری و اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان حتی یک بار در محل تمرین تیم حاضر نشدند تا به این دختران دلگرمی دهند. مگر خوزستان چند تیم بانوان در لیگ‌های برتر کشور دارد؟ نامهربانی زیاد دیدیم و به خاطر همین نامهربانی‌ها شک نکنید که دیگر در بخش بانوان تیم‌داری نمی‌کنیم.رییس هیات هندبال خوزستان عنوان کرد: همه می‌گویند تیم‌داری وظیفه دولت نیست و رییس هیات باید دنبال اسپانسر باشد. می‌خواهم بدانم کدام اسپانسر را پیدا کردید. آیا فقط در خوزستان کمک دولت ممنوع است؟ سپاهان و ذوب آهن در بخش آقایان و بانوان لیگ هندبال با بهترین امکانات شرکت می‌کنند، مس کرمان هم همین‌طور. جالب است وقتی تیم‌داری کردیم، هیچ کسی نگفت دست شما درد نکند و حتی کاری که هیات استان با کمک مدیرکل ‌ ورزش خوزستان انجام داد را هم می‌خواهند به پای خودشان تمام کنند که اگر از این کار خود که فقط باعث نمک پاشیدن روی زخم هندبالیست‌ها می‌شود، دست نشکند حتما نام این افراد را رسانه‌ای خواهم کرد.وی  در پایان نیز بیان کرد: وقتی تیم بانوان عنوان قهرمانی لیگ یک را به دست آورد، قرار شد استانداری از بازیکنان تیم تجلیل کند اما یک سال گذشت و خبری هم نشد. دل ما واقعا پُر است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها