به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۲۵۶۳۱۸

با بهترین گوشی های سامسونگ آشنا شوید

با بهترین گوشی های سامسونگ آشنا شوید
گروه اقتصادی: سامسونگ در حال حاضر بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی هوشمند در جهان است و تنوع محصولات آن بسیار بالاست.به گزارش ایسنا، بنابراعلام دیجی رو، این شرکت هر سال چند مدل گوشی پرچمدار و چندین و چند مدل میان‌رده و رده پایین را روانه بازار می‌کند که معمولاً با استقبال خوبی نیز از سوی خریداران مواجه می‌شوند.
با توجه به اینکه تنوع گوشی‌های سامسونگ بسیار بالا بوده و ممکن است هنگام خرید با انبوهی از گزینه‌های مختلف مواجه شوید در اینجا قصد داریم شما را با تعدادی از بهترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۲۱ که می‌توانید سراغشان بروید، آشنا کنیم.

بهترین گوشی های سامسونگ
گلکسی اس ۲۱ اولترا
گلکسی اس ۲۱ اولترا پیشرفته‌ترین گوشی حال حاضر سامسونگ است که اخیراً معرفی شده و قدرت سخت افزاری فوق العاده‌ای را در اختیار کاربران می‌گذارد. یکی از مهمترین تغییرات ظاهری در این مدل، شکل متفاوت دوربین پشتی است که از دو لبه بالا و چپ کاملاً به چارچوب گوشی چسبیده و به صورت یکپارچه طراحی شده است.این گوشی از تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند و به ۱۲ تا ۱۶ گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. میزان فضایی هم که برای ذخیره اطلاعات در اختیار خواهید داشت، ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایت است که البته به واسطه فقدان شیار کارت حافظه باید در هنگام خرید دقت کافی در انتخاب مدل مناسب خود داشته باشید.دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ از بارزترین نقاط قوت گلکسی اس ۲۱ اولترا است که بزرگنمایی ۱۰۰ برابری آن سر و صدای زیادی به راه انداخته است.یک دوربین ۴۰ مگاپیکسلی هم در جلوی بدنه تعبیه شده تا این گوشی هیچ کم و کسری از لحاظ سخت افزاری نداشته باشد. در انتها باید اشاره کنیم که برای اولین بار پشتیبانی از قلم اس پن نیز در این مدل به سری اس اضافه شده است.

گلکسی نوت ۲۰ اولترا
با اینکه امسال پرچمدار سری گلکسی اس نیز از قلم اس پن پشتیبانی می‌کند اما سری گلکسی نوت هنوز هم برای طراحان و تولید کنندگان محتوا یک گزینه کاملاً خاص و متفاوت است.سال گذشته سامسونگ دو مدل از گوشی‌های نوت خود را عرضه کرد که گلکسی نوت ۲۰ اولترا بهترین و پیشرفته‌ترین مدل است. این گوشی نیروی پردازشی خود را از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ می‌گیرد و ۱۲ گیگابایت حافظه رم دارد.فضای داخلی آن هم از بین سه گزینه ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت قابل انتخاب است و مطمئناً برای بسیاری از کاربران کافی خواهد بود. دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی هم نیاز شما به عکاسی و فیلمبرداری با موبایل را برآورده می‌کنند.اما مطمئناً مهمترین نقطه قوت سری نوت و به خصوص گلکسی نوت ۲۰ اولترا، قلم دیجیتالی فوق پیشرفته آن موسوم به اس پن است که تجربه متفاوتی از کاربری گوشی هوشمند را ارائه می‌دهد. این قلم به صورت بی‌سیم نیز قابلیت اتصال به گوشی را داشته و می‌تواند برای کنترل از راه دور شاتر دوربین و مواردی از این دست کاربرد داشته باشد.

گلکسی اس ۱۰ ای
اگر به چیزی غیر از گوشی‌های سری گلکسی اس نمی‌توانید فکر کنید اما بودجه کافی برای خرید مدل‌های پرچمدار را ندارید، گلکسی اس ۱۰ ای می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای شما باشد.این گوشی با وجود اینکه عضوی از سری اس ۱۰ محسوب می‌شود و طراحی کمابیش یکسانی دارد اما سخت افزار آن به نوعی تعدیل شده تا قیمت تمام شده کاهش یافته و برای طیف گسترده‌تری از مردم قابل خرید باشد.خوشبختانه در این مدل نیز از همان تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده شده که در دیگر مدل‌های سری اس ۱۰ هم مشاهده می‌کنیم. حافظه رم ۶ تا ۸ گیگابایتی هم می‌تواند برای اجرای تمامی بازی‌ها و برنامه‌های فعلی کافی باشد و فضای ذخیره سازی ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایتی به خوبی می‌تواند جوابگوی نیاز شما باشد.یکی از بخش‌هایی که به واسطه کاهش قیمت با افت مواجه شده، دوربین است. گلکسی اس ۱۰ ای در پشت بدنه خود یک دوربین دوگانه با لنزهای ۱۶ و ۱۲ مگاپیکسلی دارد و از این حیث ضعیف‌تر از هم‌خانواده‌های خود است.در این متن کوتاه سعی کردیم تا شما را با سه مورد از بهترین گوشی های سامسونگ آشنا کنیم.
برچسب ها: سامسونگ موبایل
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها