به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۲۵۶۳۳۶
در «نخستین آیین ملی تجلیل از فعالان نمونه بازار مسکن» رقم می‌خورد

تجلیل از فعالان‌نمونه بازارمسکن با حضوراحمدی‌نژاد

تجلیل از فعالان‌نمونه بازارمسکن با حضوراحمدی‌نژاد
گروه کسب و کار: «نخستین آیین ملی تجلیل از فعالان نمونه بازار مسکن» در بستر سمینار تخصصی «آموزش مدل‌های روز ارائه سرویس و خدمات به مشاورین املا ک» در تاریخ هفتم اسفند 99 در شهر تهران و با حضور و سخنرانی دکتر محمود احمدی نژاد،عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مصطفی قلی خسروی، رییس اتحادیه املاک کشور، علی نیکزادثمرین، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و برخی از مقامات کشوری برگزارمی شود.
در این همایش و سمینار تخصصی تعدادی از پیشکسوتان و فعالان برگزیده بازار مسکن سراسر کشور با دریافت تندیس و لوح تقدیر از دکتر محمود احمدی نژاد، مورد تقدیر و تجلیل قرار خواهند گرفت. این گردهمایی با هدف تجلیل و تقدیر از بزرگان و فعالان موفق این بازار، تبادل دانش ، تجربیات علمی و آکادمیک و آشنایی فعالان مختلف با بازار مسکن در سایر مناطق کشور صورت می پذیرد. همچنین قرار است در این سمینار تخصصی، پنل های گوناگون آموزشی توسط اساتید به نام و صاحب ‌نظر کارشناسی و دلالی علمی املاک به شرکت کنندگان ارائه شود. دبیر همایش«نخستین آیین ملی تجلیل از فعالان نمونه بازار مسکن» در این خصوص گفت: قرار است، در این همایش منتخبان با دریافت لوح تقدیرو تندیس از سوی دکتر احمدی نژاد، مورد تجلیل و تقدیر قرار گیرند.
امیرهمایون کاشانی کیا همچنین متذکر شد: این همایش که روز 7 اسفند ماه در آمفی تاتر دانشگاه هادی برگزار می شود ضمن خیر مقدم به همه شرکت کنندگان و با سخنرانی دکتر احمدی نژاد، خسروی رییس اتحادیه املاک، دکتر نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی،دکتر قاسمی عهد، حقوقدان، و اینجانب برای بار نخست، اقدام به انتخاب افراد و موسسات فعال، بر اساس شاخص های علمی رتبه بندی و به صورت کاملا مدون کرده است. به طور کلی رتبه بندی در حوزه مسکن در ایران مانند کشورهای توسعه یافته نبوده و نیست و از این جهت، ما با همکاری شرکت «اسمارت نکسوس» که یک شرکت رتبه بندی بریتانیایی معتبر و ثبت شده است، اقدام به رتبه بندی فعالان املاک بر اساس متدهای رسمی و بین المللی کرده ایم. علاقمندان به شرکت در این سمینار، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه حضور و بهره از خدمات قابل ارائه با شماره تلفن 88024290 تماس حاصل نمایند.
برچسب ها: بازار مسکن
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها