به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۲۵۶۳۴۶

دومین فورد GT با تیونینگ منصوری معرفی شد

دومین فورد GT با تیونینگ منصوری معرفی شد
گروه اقتصادی: دومین نسخه از فورد جی‌تی توسط شرکت تیونینگ خودرو منصوری معرفی شد که با نام رسمی لو منصوری و قیمت ۲٫۱۷ میلیون دلار، به‌زودی عرضه می‌شود.پس از خودرو‌های Le Car رنو و لافراری فراری، لو منصوری (Le Mansory) در اواخر ژوئن سال ۲۰۲۰ به‌عنوان پکیج کامل تیونینگ برای نسل فعلی فورد GT معرفی شد. همان‌طور که تقریبا در همه‌ی محصولات این تیونر مشاهده کرده‌ایم، این پکیج ظاهر طراحی بسیار جذابی داشت. به گزارش موتوروان، این شرکت تیونینگ خودرو سفارشی توانسته است دومین مدل فورد جی‌تی را بسازد تا سوپراسپرت پیشرانه وسط فورد را به شکلی بسیار چشم‌گیر، اصلاح کند.همان‌طور که می‌دانید، رنگ اصلی این خودرو آبی است؛ اما رنگ مشکی با نوار مرکزی قرمز روی رکاب‌های جانبی و بال عقب لو منصوری جلوه‌ای جذاب‌تر به آن می‌دهد. طرح دو رنگ بدنه خودرو در داخل کابین ادامه می‌یابد و بار دیگر نام رسمی «Le Mansory» با استفاده از حروف بزرگ نازک‌دوزی‌شده روی پادری‌های تزئین‌شده با آلکانترا مشخص می‌شود.لو منصوری علاوه بر رنگ‌های مختلف مورد استفاده در داخل و خارج، حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد؛ تیونر آلمانی کیت بدنه سفارشی ساخته‌شده از فیبر کربن هم نصب کرده است. گل‌گیر‌های عریض‌تر (۵ سانتی‌متر) به همراه سیستم اگزوز با خروجی سه‌گانه و چراغ‌های جلوی کاملا جدید برای این فورد GT ارتقایافته ارائه می‌شود.

ابرخودروی مجهز به پیشرانه‌ی V۶ اکنون روی رینگ‌های سفارشی آلیاژی ۲۱ اینچی سوار می‌شود و دارای برخی قطعات آیرودینامیک از جمله ورودی هوای سقفی دوتایی و دیفیوزر بزرگ است.علاوه بر تغییرات جسورانه در طراحی داخلی و بیرونی، عملکرد پیشرانه ۳٫۵ لیتری توئین توربو نیز ارتقا یافته است و اکنون ۷۰۰ اسب بخار قدرت و ۸۴۰ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌دهد. این افزایش ۵۳ اسب بخاری و ۹۵ نیوتن‌متری نسبت به نسخه کارخانه‌ای باعث می‌شود حداکثر سرعت لو منصوری به ۳۵۴ کیلومتر بر ساعت (۲۲۰ مایل بر ساعت) یا کمی بیشتر از سرعت ۲۱۶ مایل بر ساعت فورد GT استاندارد برسد.تیونر آلمانی قصد دارد دومین نسخه از لو منصوری را با قیمت جالب ۱٫۸ میلیون یورو به فروش برساند که با نرخ فعلی ارز، تقریبا ۲٫۱۷ میلیون دلار می‌شود. پس از دومین نسخه، نسخه‌ی سوم و نهایی در آینده راهی بازار خواهد شد و بسته به اینکه تا چه اندازه از خلاقیت‌های منصوری لذت ببرید، می‌تواند خوب یا بد باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها