به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷
 
۳۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۲۵۶۴۰۱

چگونه در کانادا کار پیدا کنیم؟

گروه گردشگری:کانادا، سرزمینی دوست داشتنی است که مهاجران را با آغوش باز می‌پذیرد. از این بابت هر سال عده بسیاری تصمیم خود را برای مهاجرت به این کشور می‌گیرند و عده زیادی هم وارد خاک آن می‌شوند. اما اگر متقاضی مهاجرت به کانادا، این کشور آزاد، امن و پیشرفته هستید، باید روش مهاجرتی درستی را در پیش بگیرید و مشخص کنید که کدام یک از 10 ایالت این کشور، مقصد مورد نظر شما برای شروعی تازه است.
دوست دارید روی برف‌ها پیاده روی کنید یا برای اسکی به کوه‌های راکی بروید؟ در این صورت بریتیش کلمبیا انتخاب خوبیست. اگر هم عاشق تفریح و بازدید از پارک‌های ملی  جاسپر و بَنف هستید، ایالت آلبرتا می‌تواند گزینه شما باشد. آیا به دنبال شهری با غذاهای متنوع، هنر و فرهنگ خود می‌گردید؟ تورنتو مقصد شما خواهد بود. آیا می‌خواهید مهارت‌های فرانسه خود را تقویت کنید؟ کبک نقطه مناسبی برای یادگیری این زبان هیجان انگیز است. در هر صورت جای جای کانادا همچون ساسکاچوان، انتاریو، منیتوبا، ونکوور، نیوبرانزویک، نوا اسکوشیا اوتاوا و جزیره پرنس ادوارد، می‌توان نقطه آغاز شما برای داشتن سبک ایده آلی از زندگی باشد.



 یکی از پرطرفدارترین روش‌های مهاجرت به کانادا در میان متقاضیان، مهاجرت کاری به کمک ویزای کار کانادا است. ممکن است در برخی از استان‌های کانادا فرصت‌های شغلی بیشتر و در برخی دیگر اینگونه نباشد. بنابراین برای اینکه به عنوان یک نیروی کار خارجی در کشور کانادا پذیرفته شوید، باید انتخاب درستی برای محل سکونت خود داشته باشید و شرایط کاری را به خوبی در کانادا بررسی نمایید.

فرصت‌هایی که شاید دیگر درب خانه تان را نزنند در کانادا هستند
کانادا نسبت به مهاجران روی باز و برخورد دوستانه ای دارد. این استراتژی هوشمندانه دولت فدرال کانادا، سالهاست که متخصصان و نخبگان را از سراسر دنیا به سوی خود می‌کشاند. ممکن است شما یک متخصص حرفه ای در زمینه الکترونیک باشید یا در زمینه فناوری اطلاعات حرفی برای گفتن داشته باشید، شاید هم بهترین رنگ کار خودرو، بهترین راننده ترانزیت و... هستید ولی هیچگاه نتوانسته اید مهارت‌های خود را اثبات کنید. شاید میدان به شما داده نشده است. شاید محدودیت‌ها در مقابلتان سدی شاخته باشند. برای گریز از همه این ناکامی‌ها، مهاجرت برگ برنده شماست.

با مهاجرت کاری به کانادا شما از امتیازات نیروهای متخصص این کشور برخودار می‌شوید و ماهانه با دریافت حقوق دلاری خود می‌توانید زندگی فوق العاده ای را تجربه کنید. اگر هر از گاهی به این فکر می‌افتید که مهاجرت کنید ولی هر بار فقط در حد حرف باقی مانده؛ اگر شرایط لازم را نمی دانید و تردید و ترس دارید و در آخر اگر رویای شما مهاجرت به کانادا است، برای رسیدن به رویای خود قدمی بردارید. بدون آگاهی تسلیم نشوید و کار را به کاردان بسپارید.
برای کار در کاناد، اخذ اقامت دائم این کشور و دست یافتن به هر آنچه که از شغل خود انتظار دارید، خوب است که به کارشناسان و مشاوران خبره در زمینه مهاجرت مراجعه کنید. موسسات مهاجرتی بسیاری وجود دارند که می‌توانند گره از کارتان باز کرده و راه را به شما نشان بدهند. آن‌ها می‌دانند که چگونه در کانادا کار پیدا کنید و با نفوذ و روابطی که در این کشور دارند شما را به اهدافتان می‌رسانند.



شغلی که منتظرش بودید اینجاست، در کشور کانادا
شاید تصور کنید که پیدا کردن شغل برای یک خارجی در کانادا چندان آسان نیست، ولی ما در اینجا به شما برخی از روش‌های کاریابی در کانادا را می‌گوییم. مهاجران بیش از یک چهارم نیروی کار کانادا را تشکیل می‌دهند و به این خاطر که نیروی کاری کافی در کانادا با توجه به وسعت زیادش وجود ندارد، سیاست گذاران کانادایی پذیرش نیروی کار از سایر کشورها را  آزاد کرده اند و سالانه 300 هزار مهاجر پذیرش می‌کنند.
از طریق سیستمی به نام Express Entry می‌توانید به عنوان یک فرد خارجی ماهر وارد کانادا شوید. راه دیگر این است که از طریق شبکه‌های اجتماعی مثل لینکدین و ... با یک کارفرمای کانادایی صحبت کرده و پیشنهاد شغلی یا job offer از طرف او دریافت کنید.

راه دیگر دعوت شدن از طریق برنامه نامزدهای استانی است. با استفاده از این روش، کارگران ماهر و متخصص که دارای تحصیلات و تجربه کاری می‌باشند و کمک کننده به اقتصاد کانادا تشخیص داده می‌شوند، می‌توانند برای کار در استان پذیرنده نیروی کار، استخدام شوند.
اگر هم فکرهای نویی در سر دارید و می‌خواهید استارت آپ خود را در کانادا راه اندازی کنید، می‌توانید از برنامه مهاجرت به کانادا با ویزای استارتاپ استفاده کنید.
شما با این روش‌های گفته شده، می‌توانید به عنوان یک متقاضی کار، برای موفقیت در تجارت خود، اقامت دائم کانادا را بگیرید.

تا اشتغال در کانادا فاصله ای ندارید اگر ...
برای کار در کانادا باید به متخصصان حرفه ای این زمینه مراجعه کنید. موسسات مهاجرتی خوشنامی وجود دارند که با وکلای کاردان و کارشناسان آب دیده شان، آماده ارائه راهنمایی‌های سازنده به شما هستند. یکی از این موسسات معتبر، موسسه مهاجرتی پارسی کانادا است به خوبی زمینه مهاجرت شما را فراهم می‌کند. توجه داشته باشید که کانادا بهترین مکان برای متخصصان می‌باشد، از طرفی با توجه به اینکه دارای اقتصادی خوب، بازاری پیشرفته و سیستم آموزشی با کیفیتی می‌باشد، بنابراین محصولات، خدمات و امکانات جدیدی در این کشور رونق دارد. نرخ بیکاری کانادا حدود 7٪ است که این میزای نسبت به سایر کشورهای پیشرفته جهان بسیار کم می‌باشد.
پس برای اطلاع از شرایط ویزای کار کانادا در پارسی کانادا به سادگی کلمه "ویزا" را به 30006016 ارسال کنید تا مشاوره رایگان مهاجرتی دریافت کنید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها