کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هاشمی: مردم در رنج باشند همه بازنده‌ایم

ایلنا , 26 بهمن 1399 ساعت 10:44


گروه جامعه: رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم گفت: همه باید بدون جهت‌گیری سیاسی برای حل مشکلات مردم اقدام کنیم چرا که اگر اینگونه عمل نکنیم با این شرایط کسی در داخل نظام برنده نخواهد شد و اگر مردم در رنج باشند همه ما بازنده‌ایم.محسن هاشمی در جریان دویست و هفتاد و دومین جلسه شور‌ای شهر تهران گفت: ابتدا فرا رسیدن ماه رجب را گرامی میدارم. در این ماه فرصتی برای بازگشت به خود و اصلاح معایب پیش می‌آید تا آماده ماه رمضان شویم.او ادامه داد: در روزهای اخیر شاهد بودیم که رفتارهای مغایر با معیارهای اخلاقی، سیاسی و انسانی از برخی اشخاص و گروه‌ها رخ داده است. توهین و عبور از مرزهای ادب و اخلاق توسط هر کس و در هر جایگاهی زیبنده نیست اما اگر این اقدام به صورت سازماندهی شده و با اهداف سیاسی صورت گیرد بسیار نگران کننده‌تر است چرا که از سطح یک خطای فردی خارج می‌شود.

هاشمی با تاکید بر برخورد با این گونه خطاها گفت: امیدوارم با توجه به نظرات مقام معظم رهبری به این گونه خطاهای اخلاقی به شدت رسیدگی شود و نتیجه آن به مردم اعلام شود.رئیس شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به فشارهای اقتصادی موجود گفت: در موقعیت فعلی تحمل فشار اقتصادی برای اکثریت جامعه سخت و طاقت فرسا شده و همه مسئولان باید در برابر مشکلات پاسخگو باشند. نمی‌توان شرایط را به صورت جزیره‌ای به گردن یک نفر، یک دستگاه خاص و یا یک قوه انداخت. مسئولیت‌پذیری باید به عهده همه باشد و همه همراه شوند تا در جهت بهبود شرایط اقتصادی مردم بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی همراه باشیم تا بتوانیم امید به آینده و کارآمدی نظام را حفظ کنیم.هاشمی افزود: چرا که اگر اینگونه عمل نکنیم با این شرایط کسی در داخل نظام برنده نخواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه رنج مردم به معنای بازنده شدن همه است گفت: اگر مردم در رنج باشند همه ما بازنده‌ایم.او در ادامه با تشکر از شهردار تهران به موضوعات مطرح شده در نشست خبری روز گذشته شهردار تهران اشاره کرد و گفت: از آقای حناچی به دلیل مصاحبه روشنگرانه‌ای که دیروز انجام داند تشکر می‌کنم. در این مصاحبه چند نکته مهم مطرح شد که باید بیشتر به آن بپردازند تا همه از آن آگاه شود.هاشمی در ادمه با بیان اینکه شهردار تهران از واژه پارادایم شیفت در صحبت‌های ابتدایی خود در اداره شهر استفاده کرد، گفت: منظور حناچی این بود که اداره امور در شهر مانند آنچه در گذشته بود امکان‌پذیر نیست و باید تغییری در روند مدیریت شهر اتفاق می‌افتاد چرا که دچار چرخه باطل شهر فروشی شده بودیم و پروژه‌هایی اجرا می‌شد که معلوم هم نبود چقدر به درد شهر می‌خورد.

رئیس شورای شهر افزود: این موضوع در این دوره اتفاق افتاد و به وعده‌هایی که شورای شهر و شهرسازان دادند عمل شد. دیروز خبر بسیار مهمی داده شد و آقای حناچی گفتند که شهر فروشی و تراکم فروشی را در سال ۹۹ به صفر رساندیم که صدا و سیما به آن نپرداخت. این مساله خیلی مهمی است، شهر را اداره کردیم و تراکم فروشی را به صفر رساندیم و این یک پیروزی اساسی برای نظام جمهوری اسلامی و مدیریت و رسیدگی شهرها است که باید به سایر شهرها سرایت کند اما نمی‌دانم صدا و سیما چرا در این مورد ساکت شد و این جملات حناچی عملا سانسور هم شد.


کد مطلب: 256432

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/256432/هاشمی-مردم-رنج-باشند-همه-بازنده-ایم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir