به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۲۵۶۵۳۱

مردم در رنج باشند همه بازنده‌ایم

مردم در رنج باشند همه بازنده‌ایم
گروه سیاسی: رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم گفت: همه باید بدون جهت‌گیری سیاسی برای حل مشکلات مردم اقدام کنیم چرا که اگر اینگونه عمل نکنیم با این شرایط کسی در داخل نظام برنده نخواهد شد و اگر مردم در رنج باشند همه ما بازنده‌ایم.
محسن هاشمی  ادامه داد: در روزهای اخیر شاهد بودیم که رفتارهای مغایر با معیارهای اخلاقی، سیاسی و انسانی از برخی اشخاص و گروه‌ها رخ داده است. توهین و عبور از مرزهای ادب و اخلاق توسط هر کس و در هر جایگاهی زیبنده نیست اما اگر این اقدام به صورت سازماندهی شده و با اهداف سیاسی صورت گیرد بسیار نگران کننده‌تر است چرا که از سطح یک خطای فردی خارج می‌شود.وی  در ادامه با اشاره به فشارهای اقتصادی موجود گفت: در موقعیت فعلی تحمل فشار اقتصادی برای اکثریت جامعه سخت و طاقت فرسا شده و همه مسئولان باید در برابر مشکلات پاسخگو باشند. نمی‌توان شرایط را به صورت جزیره‌ای به گردن یک نفر، یک دستگاه خاص و یا یک قوه انداخت. مسئولیت‌پذیری باید به عهده همه باشد و همه همراه شوند تا در جهت بهبود شرایط اقتصادی مردم بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی همراه باشیم تا بتوانیم امید به آینده و کارآمدی نظام را حفظ کنیم. چرا که اگر اینگونه عمل نکنیم با این شرایط کسی در داخل نظام برنده نخواهد شد.
رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه رنج مردم به معنای بازنده شدن همه است گفت: اگر مردم در رنج باشند همه ما بازنده‌ایم.



 
برچسب ها: مردم
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها