کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دم شما گرم، زورتان به مجری خانم رسید!

26 بهمن 1399 ساعت 15:35


گروه فیلم: عاقبت رزیتا قبادی مجری ممنوع الکار شده صداوسیما از اتفاقات رخ داده در برنامه شب یلدا و تاثیر آن بر زندگی خود و خانواده اش سخن گفت. کل ماجرا این است: در ویژه برنامه شب یلدا در برنامه عصر خانواده شبکه 2 سیما دکتر فهیمی کارشناس برنامه در خصوص مصرف هلیله بادام برای افرادی که دارای رفلاکس معده و مشکل ضعف معده دارند صحبت کرد و از تمامی مردم خواست که در شب یلدا با در کنار هم بودن و شعر خواندن و رقصیدن باعث کم شدن استرس ایجاد شده در ماه های اخیر به علت انتشار کرونا شوند تا در زمانه کرونا گرفتار افسردگی نشوند. مهمان برنامه شبکه دو بر روی آنتن زنده گفت: من از مردم خواهش می‌کنم شب یلدا برقصند، چون حرکات جسمی باعث می‌شود حداقل شب راحت‌تر بخوابند. صحبتهای کارشناس برنامه عصر خانواده واکنش های متفاوتی را در فضای مجازی به دنبال داشته و در نهایت مجری این برنامه رزیتا قبادی موضوع را به صورت یک اشتباه لفظی عنوان کرد و به جای کارشناس برنامه برای عنوان چنین موضوعی را که در شأن برنامه و بینندگان نبود عذرخواهی کرد.

......
اما رزیتا قبادی (مجری برنامه) به دلیل این برنامه و کلمه رقص گفته شده توسط کارشناس مهمان برنامه ممنوع الکار شد و حال بعد از حدود 2 ماه رزیتا قبادی با گذاشتن یک لایو در اینستاگرام تمام آنچه بر او در این مدت گذشته است را بیان کرد. او گفت:
« در اولین برنامه پس از آن برنامه جنجالی در اتاق گریم بودم که کاغذی به من دادند و گفتند باید این را بخوانی؛ طبق نوشته های آن کاغذ باید حتما سه بار به خاطر برنامه شب قبل روی آنتن زنده از مردم عذرخواهی می کردم. من هم مجبور به این کار شدم و سه بار عذرخواهی کردم اما باز هم مرا ممنوع الکار کردند.
از استرس آن برنامه جنجالی حتی مشکل قلبی پیدا کردم. طی این مدت خیلی ناراحت بودم. شب ها تا صبح گریه می کردم و حال مناسبی نداشتم. الان هم حال خوبی ندارم اما مقاومم.
در روزهای سخت شیوع کرونا هر هفته روزهای شنبه و یکشنبه با هزینه خودم از شیراز به تهران سفر می کردم از 15 نفر کارکنان برنامه حاضر در استودیو 7 نفر کرونا گرفتند. من هم کرونا گرفتم تا دم مرگ هم رفتم. خانواده ام هم کرونا گرفتند. دو فرزندم هم کرونا گرفتند.»
قبادی در پایان حرف هایش گفت: «مردم عزیز من از همین جا دست شما را می بوسم و به خاطر آن که آن شب به خاطر کلمه رقص از شما معذرت خواهی کردم از شما معذرت خواهی می کنم من بابت آن معذرت خواهی شرمنده هستم. الانم بابت آن عذرخواهی اجباری از شما معذرت خواهی می کنم.»
حال پرسش اصلی این است که مجری برنامه چه دخالت یا کنترلی بر روند این برنامه داشته است که او را چنین مجازات کرده اند!
قطعا مهمان برنامه از طرف تهیه کننده و تیم برنامه ساز دعوت شده و هیچ ارتباطی به مجری ندارد و او نمی تواند بگوید که این کارشناس در برنامه باشد یا خیر، چون برنامه تهیه کننده دارد و در تلویزیون و صداوسیما در خصوص مهمانان این تهیه کننده است که حرف اول و آخر را می زند.
 
......

حال پرسش این است مهمان برنامه توصیه‌ای به رقص کرده در این میان گناه مجری چیست؟
بعد از این هم مجری در برنامه روز بعد عذرخواهی کرد و از طرف خودش چند بار معذرت خواهی کرده و گفت من باید حواسم بیشتر جمع می بود و ... بعد هم از طرف تهیه کننده و کل برنامه دوباره عذر خواهی کرد و ...
اساسا این توصیه به مردم که درمیان خانواده خود در شب یلدا برقصند چرا تا این حد به مذاق بعضی خوش نیامده است واقعا جای تامل دارد و بحث دیگری است ولی حال پرسش این است که نقش این مجری در چنین اتفاقی چیست؟ و او چه باید برای جبران می کرد که نکرده است؟
اگر قرار است کسی هم توبیخ شود یا عذر خواهی کند به این ترتیب است: در مرحله اول کارشناس برنامه است که این توصیه را کرده (با ذکر این که او هم واقعا حرف بدی نزده است) بعد تهیه کننده و تیم برنامه ساز است، بعد گروه خانواده شبکه 2 ، مدیر شبکه 2 ، معاونت سیما و رئیس سازمان صدا و سیما.
اما گویا قرار است تمام کاسه کوزه ها را بر سر مجری برنامه بشکنند که هیچ نقشی در این اتفاق نداشته است! به قول معروف یک نوع ضعیف کشی محض و ختم به خیر کردن ماجرا برای خودشان.
مدیران صداوسیما در این خصوص یا باید به طور شفاف اعلام موضع کنند و یا اینکه حداقل بدانند مردم ایران و مخاطب شاهد این ظلم است که بنابر هر دلیلی در حق این خانم مجری انجام شده است. الان شما بر صندلی ریاست هستید ولی مدتی بعد همه شما این صندلی ها را ترک کرده و...
راستی فقط محض یادآوری به تمام افراد بالادستی این خانم مجری که ممنوع الکار شده است باید گفت در آن دنیا هم باید پاسخگو باشید.
طنز ماجرا اینجاست که دوستان صداوسیما فکر می کنند که مردم ایران منتظر بودند تا آقای دکتر کارشناس در برنامه عصر خانواده شبکه 2 بگوید برقصید، آنها هم بپرند وسط و حالا دِ برقص!!!
عصر ایران


کد مطلب: 256537

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/256537/دم-گرم-زورتان-مجری-خانم-رسید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir