کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

میرزایی: دوست دارم بوکس ایران زنده باشد

27 بهمن 1399 ساعت 11:59


گروه ورزشی: رئیس هیأت بوکس استان مرکزی گفت: بعد از 11 سال مسابقات لیگ بوکس باشگاههای کشور از سر گرفته می‌شود و بر همین اساس تمهیدات خوبی اندیشه شده تا بهترین برگزاری را داشته باشیم.احمد میرزایی  در خصوص از سرگیری مسابقات لیگ بوکس پس از 11 سال وقفه، اظهار داشت: خوشحالم که در نهایت بعد از مدتها لیگ بوکس باشگاههای کشور برگزار خواهد شد. همچنین به عنوان رئیس هیأت بوکس استان مرکزی این علاقه شخصی خودم بود که با راه‌اندازی مجدد مسابقات لیگ، استان ما میزبان این رقابتها باشد. چون خودم داور هستم و دوست دارم تا بوکس ایران زنده باشد.وی با اشاره به اینکه تمهیدات خوبی اندیشه شده تا بهترین برگزاری مسابقات لیگ را داشته باشیم، عنوان کرد: به محض ورود شرکت‌کنندگان (بوکسورها، مربیان، سرپرستان، داوران، عوامل اجرایی و مسئولان فدراسیون) به شهرستان اراک، از آنها تست PCR گرفته خواهد شد و نتایج آزمایشات بعد از دو ساعت اعلام می‌شود. به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سوئیت‌های بزرگ برای تمامی شرکت‌کنندگان گرفته‌ایم. لیگ بوکس 99 به صورت متمرکز و طی هفت روز برگزار خواهد شد.

میرزایی افزود: در سالهای قبل شهرستان اراک، سابقه میزبانی پنج دوره جشنواره بوکس رده سنی نونهالان داشته و امیدوارم هیأت بوکس استان مرکزی در این دوره هم به شایستگی میزبان مسابقات لیگ بوکس باشگاههای کشور باشد.رئیس هیأت بوکس استان مرکزی در خصوص حضور یک تیم از این استان در مسابقات لیگ هم گفت: روز گذشته (یکشنبه 26 بهمن ماه) مراسم قرعه‌کشی رقابتهای لیگ در فدراسیون بوکس برگزار شد. بر همین اساس در مرحله مقدماتی، تیم باران پل اراک (نماینده بوکس استان مرکزی) در گروه یک با تیم‌های خدمات خودرویی قبادی اردبیل، بیمه حکمت تهران، شهید همت تهران و هیأت کرمانشاه هم‌گروه است. بوکس استان مرکزی اولین دوره است که در مسابقات لیگ بوکس باشگاههای کشور حضور پیدا کرده است. 
 
وی افزود: دلیل اصلی حضورمان در سطح اول بوکس کشور این است تا بوکس استان‌مان بیشتر در ایران دیده شود. به خاطر همگیری بیماری کرونا، یک سال بوکس استان مرکزی تعطیل شده بود و هم اکنون با حضور در مسابقات لیگ بوکس کشور سعی داریم وجهه و تصویر خوب بوکس استان مرکزی را به کشورمان نشان دهیم.میرزایی در پاسخ به این سوال که آیا در جذب بازیکن موفق بودید یا خیر، تاکید کرد: تیم بوکس باران پل اراک برای حضور پرقدرت در مسابقات لیگ99 تا الان پنج ملی‌پوش تیم بزرگسالان کشورمان به نام‌های سجاد کاظم زاده، علی جمالی، ایمان رمضان‌پور، سالار رادمرد و امین مجنونی به همراه دو ملی‌پوش جوان را جذب کرده است. همچنین 4 بازیکن بومی را در تیم‌مان استفاده می‌کنیم و صددرصد تیم خوبی بسته‌ایم و شانس بالایی برای قرار گرفتن روی سکوی داریم و رقیب اصلی‌مان تیم پلیمر خرم آباد است. 


کد مطلب: 256673

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/256673/میرزایی-دوست-دارم-بوکس-ایران-زنده-باشد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir