به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۲۵۶۷۲۹

در تیم ملی بسکتبال مبتلا به ویروس کرونا نداریم

در تیم ملی بسکتبال مبتلا به ویروس کرونا نداریم
گروه ورزشی: سرپرست تیم ملی بسکتبال ایران درباره آخرین وضعیت ملی‌پوشان و تصمیم فیبا برای اعلام میزبان جدید مسابقات انتخابی کاپ آسیا صحبت کرد.مسعود قاسمی درباره برنامه‌های فعلی تیم ملی بسکتبال با توجه به تعطیلی مسابقات انتخابی کاپ آسیا در قطر، توضیح داد: تا اطلاع ثانویه اردوهای تیم ملی تعطیل خواهد بود و منتظر دریافت ایمیل از فیبا آسیا خواهیم بود تا تاریخ و میزبان جدید مسابقات را مشخص کند. فعلا نمی‌توان برنامه‌ریزی مجددی انجام داد.او درباره وضعیت ملی‌پوشانی که تیم‌های‌شان در لیگ بازی دارند نیز گفت: مسابقات باشگاهی در همان تاریخ مقرر برگزار می‌شوند، مگر این که تاریخ جدید مسابقات پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا در ۱۵ تا ۲۰ روز آینده باشد. در آن صورت مجددا تصمیم‌گیری خواهیم کرد.سرپرست تیم ملی بسکتبال افزود: فعلا تا ۱۲ اسفند طبق روال عادی مسابقات معوقه لیگ برگزار می‌شوند و مراحل اولیه پلی‌آف نیز آغاز خواهد شد. برنامه مسابقات در سال جدید نیز طبق روال قبل پیگیری می‌شوند. برای اینکه تصمیم جدیدی گرفته شود باید منتظر نظر نهایی فیبا آسیا بود.
او در پاسخ به این سوال که احتمالا تاریخ و میزبان مسابقات چه زمانی مشخص شود؟ توضیح داد: خیلی بعید می‌دانم که به این زودی میزبان و تاریخ را مشخص کنند، چون هر فدراسیون ملی که بخواهد میزبان باشد ابتدا باید مراحل مختلفی را برای کسب مجوز از دولت همان کشور، پشت سر بگذارد.

قاسمی ادامه داد: پس از این موضوع هم مباحثی هم‌چون اسپانسرینگ، پخش مستقیم و امکانات رفاهی وجود دارد که کار را سخت می‌کند. البته خیلی‌ها فکر می‌کنند تنها بحث هتل و ... مطرح است که این‌طور نیست. امروزه پخش زنده و اسپانسرینگ نقش به‌سزایی را در بحث مارکتینگ ورزش جهان دارند که از اهمیت بسیار زیادی نزد سازمان‌های مختلف جهانی برخوردار است. احساس می‌کنم این پروسه حدودا ۱۵ تا ۲۰ روز زمان ببرد. با اعلام تصمیم نهایی ما هم برنامه‌ریزی خواهیم‌ کرد.او درباره بحث مثبت بودن جواب تست PCR دو ملی‌پوش بستبال نیز گفت: تا آن‌جا که بنده اطلاع دارم همه افراد تیم در سلامت کامل هستند و مشکلی نداریم. همه بازیکنان می‌توانند به تیم‌های خود در لیگ نیز کمک کنند.سرپرست تیم ملی بسکتبال، درباره آخرین خبرها از درخواست میزبانی ایران نیز گفت: فعلا تکلیف این موضوع هم مشخص نیست. باید دید فیبا چه تصمیمی می‌گیرد.
برچسب ها: بسکتبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها