به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۲۵۶۷۸۶

دستگیری کلاهبردار فضای مجازی

دستگیری کلاهبردار فضای مجازی
گروه حوادث:رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی فاتب از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای و کشف ۵ فقره کلاهبرداری در فضای مجازی خبر داد. سرهنگ کارآگاه سیدعلی شریفی بیان داشت: سیزدهم مهر ماه پرونده‌ای به دادخواهی یکی از شهروندان مبنی برکلاهبرداری ازدادسرای ناحیه یک تهران به پلیس آگاهی ارجاع شد.
وی تصریح کرد: شاکی در تحقیقات بعمل آمده اظهار داشت، گوشی آیفون مدل ۱۱ را به قیمت ۲۱۰ میلیون ریال برای فروش در فضای مجازی آگهی کرده بودم که شخصی با بنده تماس تلفنی برقرار و مدعی خرید گوشی شد. پس از دریافت گوشی با ارسال پیامک (اسکرین شات) مبنی بر واریز وجه اعلام کرد مبلغ را به حسابم واریز کرده است. ولی در بررسی حسابم متوجه شدم وجهی واریز نشده و خریدار دروغین کلاهبرداری کرده است.رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی افزود: اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در زمینه شناسایی مجرم آغاز و پس از چندین روز تلاش با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم فرد کلاهبردار متولد ۱۳۷۱ در منطقه نیاوران شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی چهارم بهمن ماه دستگیر شد.این مقام انتظامی عنوان کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی معترف و با قرار صادره از سوی بازپرس دادسرای ناحیه یک تهران روانه زندان شد.سرهنگ کنجوریان با اشاره به اینکه متهم تا کنون به ۵ فقره کلاهبرداری به همین شیوه اعتراف کرد، ادامه داد: با توجه به تعدد جرائم ارتکابی از سوی متهم در زمینه کلاهبرداری مشخص شد متهم در شعبات مختلفی تحت تعقیب و هم اکنون دارای قرار‌های متعددی از سوی مراجع قضائی مختلف است.
برچسب ها: کلاهبرداری
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها