به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۹:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۲۵۶۸۴۱

نویدکیا: اعتماد هواداران من را اذیت می‌کند

نویدکیا: اعتماد هواداران من را اذیت می‌کند
گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید در روزهای اول حضورش در سپاهان از اینکه هواداران از او انتقاد نمی‌کردند اذیت می‌شد.به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در برنامه فوتبال برتر اظهار کرد: یکی از دلایل برگشت من به سپاهان "ساکت" بود. برای آمدن به سپاهان از علیرضا رحیمی و حاج رضایی که گهگاهی با آن‌ها صحبت می‌کنم، مشورت گرفتم. آن‌ها به من گفتند حتما به سپاهان برو و سرمربی شو. من گهگاهی هم با مایلی‌کهن صحبت می‌کنم. نویدکیا درباره رابطه‌اش با هواداران این تیم هم توضیح داد: اعتماد زیاد هواداران سپاهان به من، بیشتر اذیتم می‌کند. من بیشتر از همه اذیت می‌شدم وقتی می‌دیدم بعد از دو باخت و تساوی هواداران چیزی به من نمی‌گفتند. خیلی از شب‌ها بیشتر از دو ساعت نمی‌خوابیدم و ۵ کیلو وزن کم کردم. می‌خواستم ببینم چه ایده‌هایی باید برای تیم داشته باشم. خدا را شکر روزبه‌روز شرایط ما بهتر شد و نتایج بهتری گرفتیم. از الان به بعد کار ما سخت‌تر می‌شود. 
 
او همچنین گفت: هر کسی در سپاهان کرونا بگیرد ۱۰ درصد از قراردادش کسر می‌شود. فصل ورزشی ۱۰ ماه است. یک بازیکن اگر کرونا بگیرد یک ماه کامل را از دست می‌دهد و ۱۰ درصد از قراردادش کسر می‌شود. از وقتی من به سپاهان آمدم بازیکنی از ما کرونا نگرفته است.سرمربی سپاهان اضافه کرد: اگر پیش از حضور در سپاهان جای دیگری مربی‌گری کرده بودم، در شروع کارم در سپاهان فشار کمتری حس می‌کردم. همه‌چیز برایم جدید بود و شرایط سختی را گذارندم. می‌دانم که روزهای سخت‌تری هم هست. او درباره سیستم بازی تیمش هم بیان کرد: تیم من بدون هافبک دفاعی بازی می‌کند. اگر یک هافبک دفاعی داشتم شاید گل خورده ما زیاد نمی‌شد. ساختار دفاعی تیم ما مشکل دارد که داریم روی‌اش کار می‌کنیم. هیچ سیستم و بازیکن و مربی‌ای کامل نیست. هر سیستمی حسن‌ها و مشکلات خاص خودش را دارد. به مرور زمان داریم به آن فوتبال زیبایی که می‌خواهیم می‌رسیم. هواداران ما هم فکر می‌کنم که لذت می‌برند.

نویدکیا در پاسخ به این پرسش که چه تیم‌هایی در لیگ کیفیت خوبی دارند هم، گفت: پرسپولیس تیم خیلی خوبی است. ثبات خیلی خوبی هم دارد. شاید بعضی‌ها از نتایج اقتصادی این تیم انتقاد کنند ولی نوع دفاع کردن یک هنر است. وقتی گل می‌زنند و دفاع می‌کنند کار خوبی می‌کنند. استقلال هم تیم خوبی است و سبکش طوری نیست که انتقاد کنند. صنعت نفت هم تیم خوبی است. مس رفسنجان در بازی برابر ما نظم تاکتیکی‌اش بهم نخورد. این حسن بزرگی برای تیمی است که تازه به لیگ آمده است.او درباره اینکه چرا در کنار زمین آرام است و به داوران اعتراض نمی‌کند هم اظهار کرد: اوایل از من انتقاد می‌شد که چرا چیزی نمی‌گویی. من از روزی که این مسئولیت را قبول کردم عهد کردم کاری با داورها نداشته باشم. این را به بازیکنانم هم گفته‌ام. امیدوارم تا آخرش بتوانم با داورها بحث نکنم. شاید داور یک پنالتی اشتباه هم برای حریف بگیرد. ما باید کیفیتی داشته باشیم که در این شرایط هم بازی را ببریم. سرمربی سپاهان در پایان گفت: من از نوجوانان در این تیم بوده‌ام و همیشه عاشق سپاهان بودم. دوست داشتم همیشه برابر رقیبان بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس بازی کنم و شکست‌شان بدهم.
برچسب ها: محرم نویدکیا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها