به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۲۵۶۸۸۵

استقبال قهرمان‌گونه از ترامپ در فلوریدا

استقبال قهرمان‌گونه از ترامپ در فلوریدا
گروه بین الملل: حامیان دونالد ترامپ  به مناسبت "روز رئیس جمهور" همچون یک قهرمان به استقبال این رئیس جمهوری سابق آمریکا رفتند و صفی از زمین گلف تا منزل او تشکیل دادند.
استقبال از دونالد ترامپ در بحبوحه افزایش انتقادها از جمهوریخواهانی انجام شد که به محکومیت او در سنای آمریکا رای مثبت دادند.
این رهبر سابق کاخ سفید در نهایت روز شنبه در محاکمه سنا تبرئه شد. او برای اولین بار از زمان حضور در فلوریدا در انظار عمومی دیده شد و برای هوادارانش دست تکان داد.
در جریان مراسم فلوریدا که گردهمایی "صلح‌طلب و میهن‌پرست" حامیان ترامپ بود، صدها تن از حامیان او بدون ماسک مقابل کلوب مارالاگو تجمع کرده، پرچم‌هایشان را تکان داده و این رئیس جمهور سابق را تشویق کردند.
این رئیس جمهوری سابق آمریکا شنبه بعد از تبرئه شدن در سنا با صدور بیانیه‌ای از ظهور دوباره در عرصه سیاسی سخن گفت و وعده داد تا به زودی "با دیدگاهی روشن، درخشان و بدون محدودیت برای آینده آمریکایی‌ها" بازگردد.
رای سنا بدین معناست که ترامپ همچنان میتواند برای یک دوره دیگر در ۲۰۲۴ نامزد شود اما او فعلا چنین چیزی را تایید نکرده است. حکم شنبه سنا که ۵۷ رای موافق و ۴۳ رای مخالف گرفت، ۱۰ رای کمتر از حد نصاب لازم برای محکوم کردن ترامپ بود.
برچسب ها: ترامپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها