به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۲۵۶۹۲۵

آخرین اطلاعات منتشر شده از آیفون ۱۳

آخرین اطلاعات منتشر شده از آیفون ۱۳
گروه فناوری:آخرین شایعات پخش شده از گوشی آیفون ۱۳ اطلاعاتی درباره دوربین این گوشی را منتشر می‌کند. شرکت اپل، گوشی آیفون ۱۳ را در سال جاری روانه بازار می‌کند و تاکنون اطلاعات زیادی درباره این گوشی فاش شده است. در جدیدترین این شایعات وینباخ می‌گوید که مدل‌های ۲۰۲۱ آیفون پرو دارای پشتی مات بوده که برای در دست گرفتن راحت‌تر است.

صفحه نمایش گوشی جدید اپل
مدل‌های آیفون پرو ۲۰۲۱ همچنین از یک صفحه نمایش همیشه روشن LTPO بهره‌مند شده‌اند که مجهز به صفحه نمایش با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، مشابه نمایشگر ProMotion در آیپد پرو است. این صفحات ۱۲۰ بار در ثانیه به روز می‌شوند و اسکرول و انیمیشن روان را برای کاربران فراهم می‌کنند. ساعت Apple Watch Series 6 در حال حاضر از همان صفحه LTPO استفاده می‌کند تا صفحه نمایش همیشه روشن را در اختیار کاربران قرار دهد.به گفته وینباخ، صفحه نمایش همیشه روشن حداقل قابلیت شخصی سازی را نیز دارد. طراحی فعلی اساسا مانند صفحه قفل تنومند به نظر می‌رسد. شارژ ساعت و باتری همیشه قابل مشاهده است. به نظر می‌رسد اعلان‌ها با استفاده از نوار و آیکون‌ها نمایش داده می‌شوند. با دریافت اعلان، اعلان به صورت عادی ظاهر می‌شود با این تفاوت که صفحه کاملاً روشن نخواهد شد. درعوض، مانند آنچه در حال حاضر به آن عادت کرده اید، نمایش داده می‌شود.در حالی که قسمت بیرونی سری آیفون ۱۳ اپل کاملاً مشابه خط آیفون ۱۲ به نظر می‌رسد، اپل از آهن ربا‌های قوی‌تری برای لوازم جانبی MagSafe استفاده خواهد کرد. به طور کلی، وینباخ با گمانه زنی‌هایی که خواستار افزایش ضخامت ۰.۲۶ میلی متر برای آیفون ۱۳ هستند، موافق است. دور اضافی مربوط به آهن ربا‌های قوی‌تر درون گوشی‌ها نخواهد بود.

قابلیت عکاسی نجوم در آیفون ۱۳
به گفته وینباخ اپل از ویژگی نجومی Pixel برای آیفون ۱۳ استفاده می‌کند. این ویژگی به کاربران Pixel امکان می‌دهد از آسمان شب از جمله ستاره‌ها و ماه عکس‌های واضحی بگیرند. کاربران با گرفتن آیفون به سمت آسمان در حال عکاسی دوربین به طور خودکار به حالت عکاسی نجومی می‌رود. گفته می‌شود که اپل در حال افزودن فیلم حالت پرتره است، چیزی که ظاهراً مدتی است روی آن کار کرده، پس از ضبط ویدئو، کاربر می‌تواند عمق میدان را تغییر دهد. این دوربین قدرت پردازشی سنگین دارد، جایی که 5 nm A 15 Bionic وارد می‌شود.دوربین فوق عریض با یک لنز شش عنصر در مقایسه با لنز پنج عنصر فعلی تقویت می‌شود. در حالی که لنز دوربین Ultra-wide در کیفیت لنز‌های دو دوربین دیگر نخواهد بود، اما فاصله کم می‌شود. دیافراگم دوربین Ultra-wide در کل خط آیفون ۱۳ از f / 2.4 به f / 1.8 بهبود می‌یابد و به کاربر این امکان را می‌دهد که عکس‌های گرفته شده در نور کم وضوح فوق العاده‌ای داشته باشند. همچنین لنز‌های تله فوتو را در آیفون ۱۳ پرو و ​​آیفون ۱۳ پرو مکس مشاهده شده که هر دو دارای دیافراگم f / 2.2 و فاصله کانونی ۶۵ میلی متر هستند.

نبود دستگاه سنجش گلوکز
وینباخ می‌گوید که دستگاه اندازه گیری گلوکز خون که امسال برای Apple Watch Series 7 انتظار می‌رود اضافه شود، سرانجام بر روی Apple Watch ظاهر می‌شود، اما امسال نه. این شرم آور است، زیرا دستگاه اندازه‌گیری گلوکز خون غیر تهاجمی می‌تواند بیماران دیابتی وابسته به انسولین را از درد و هزینه زیادی خلاص کند.موارد قابل توجه دیگری نیز وجود دارد، از جمله اینکه اپل خط ۲۰۲۱ را آیفون ۱۲ s می‌نامد. همچنین بازگشت Touch ID، احتمالاً از طریق پیاده سازی در نمایشگر، مورد توجه قرار گرفته است. اپل نمونه‌های اولیه آیفون را با این ویژگی ساخته و به احتمال ۷۰ درصد مدل‌های iPhone 13 Pro بی سیم هستند. چهار مدل جدید آیفون باید در ماه سپتامبر آینده رونمایی شود.
برچسب ها: آیفون 13
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها