به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۲۵۶۹۶۸

چرا خبری از همسر اون نیست؟

چرا خبری از همسر اون نیست؟
گروه بین الملل:اعضای ارشد رژیم کره شمالی عادت دارند هفته‌ها یا حتی ماه‌ها در انظار عمومی دیده نشوند.
بیش از یک سال است که همسر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در ملاءعام حاضر نشده و ناظران تحولات پیونگ یانگ نگران وضعیت او هستند.
 "ری سول-جو" همسر رهبر کره شمالی آخرین بار ۲۵ ژانویه ۲۰۲۰ به همراه همسرش در تئاتری به مناسب آغاز سال نو دیده شد. در تصاویری که رسانه دولتی کره شمالی منتشر کرد، او بین رهبر کره شمالی و عمه‌اش کیم کیونگ-هوی در حال تشویق بود و اعضای وفادار حزب کارگر هم دور آنها را گرفته بودند.
تحلیلگران ری سول-جو را به چشم تغییری درون رهبری کره شمالی مینگرند؛ یک چهره زنانه که میتواند وجهه این رژیم کمونیست در داخل و خارج را منعطف کند. به نظر میرسد او در سالهای اول ازدواجش تاثیر مطلوبی بر جای گذاشت.اطلاعات چندانی از همسر کیم جونگ اون در دسترس نیست. گمان میرود او بین سالهای ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۹ متولد شده و در یک دانشگاه خارجی که افتخاری برای شهروندان کره شمالی است، تحصیل کرده باشد. ری و کیم در سال ۲۰۰۹ پس از حمله قلبی پدر کیم جونگ اون به سرعت ازدواج کردند. گمانن میرود ری سول-جو یک پسر داشته باشد. همچنین گزارش‌هایی از تولد دو فرزند دیگر شنیده میشود اما اینها هرگز تایید نشده‌اند.توشیمیتسو شیگمورا، پروفسور دانشگاه واسدا توکیو و مولف کتابهایی درباره خاندان کیم میگوید تئوری‌های بیشماری درباره چرایی دیده نشدن ری طی یک سال گذشته وجود دارد.او به پایگاه خبری دویچه وله گفت: شنیده‌ام که او کودک دیگری به دنیا آورده است که ممکن است چهارمین فرزند او باشد و او اکنون بابت پاندمی کرونا تمایلی ندارد چندان در ملاء عام دیده شود. با اینکه دولت پیونگ یانگ همچنان تاکید میکند که هیچ موردی از این بیماری در این کشور دیده نشده است.
توشیمیتسو شیگمورا همچنین گفت: نظریه دیگری هست مبنی بر اینکه رابطه میان ری و کیم بد است و اینکه آنها با یکدیگر نیستند یا شاید کیم تصور کرده که همسرش بابت نوع پوشش و مدل مو خیلی مورد توجه قرار میگرفت. این موردی نیست که خوشایند یک دیکتاتور در کشوری باشد که تا این حد مردسالار است.

 
برچسب ها: کره شمالی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها