به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب : ۲۵۷۰۱۸

پاری‌سن‌ژرمن در نوکمپ از بارسلونا انتقام گرفت

پاری‌سن‌ژرمن در نوکمپ از بارسلونا انتقام گرفت
گروه ورزشی: دیدار‌های دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی قاطع تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در خانه بارسلونا و برد خارج از خانه لیورپول مقابل لایپزیگ آغاز شد.در اولین شب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب دو بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بارسلونا در خانه خود ورزشگاه نوکمپ، با نتیجه غیرمنتظره 4 بر یک مغلوب پاری‌سن‌ژرمن شد.بارسلونا در حالی تن به این شکست سنگین داد که با گلزنی لیونل مسی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 27 از حریف فرانسوی خود پیش افتاد، اما خیلی طول نکشید که در نتیجه غفلت و تزلزل مدافعانش یکی پس از دیگری گل‌ها را دریافت کرد. اولین گل پاری‌سن‌ژرمن در دقیقه 32 به ثمر رسید و او کار را به تساوی کشاند. خود او دومین گل تیمش را در دقیقه 65 به ثمر رساند. پنج دقیقه بعد باز هم غفلت مدافعان بارسلونا در یارگیری نفر به نفر مویزه کین را در موقعیت گلزنی قرار داد و او با یک ضربه سر چکشی دروازه بارسلونا را باز کرد. حسن ختام جشنواره گل پاریسی‌ها هم هت‌تریک امباپه بود که در یک ضدحمله در دقیقه 70 برای سومین بار دروازه کاتالان‌ها را باز کرد.

به این ترتیب PSG که سرشناس‌ترین ستاره خود نیمار را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، ضمن آسان‌ کردن کار خود برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، انتقام شکست 6 بر یکش در کامبک معروف بارسایی‌ها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل 17-2016 را گرفت.در بازی همزمان تیم فوتبال لیورپول موفق شد میزبان آلمانی خود تیم لایپزیگ را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و یک گام بلند به سوی مرحله یک چهارم نهایی بردارد.گل‌های این بازی را محمد صلاح در دقیقه 53 و سادیو مانه در دقیقه 58 به ثمر رساندند تا تیم تحت هدایت یورگن کلوپ با اندوخته‌ای ارزشمند به انگلیس برگردد.در ادامه بازی‌های مرحله دور رفت از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب یوونتوس در پرتغال میهمان پورتو خواهد بود و دورتموند در خانه سویا به میدان خواهد رفت.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها