به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۲۵۷۰۹۲

مجلس از سرباز سیلی خورده طلبکار شد

مجلس از سرباز سیلی خورده طلبکار شد
گروه سیاسی:  سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، در رابطه با اینکه "چرا تاکنون هیئت نظارت به موضوع عنابستانی ورود نکرده است، گفت: عنابستانی حق شکایت از آن سرباز را دارد، نیروی انتظامی موظف است مستندات را برای هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال کند. ما برای ورود به این موضوع منتظر ارائه مستندات از سوی نیروهای انتظامی می مانیم.
موسی غضنفرآبادی ادامه داد: اگر بنا باشد کاری در راستای نظارت بر رفتار نمایندگان انجام دهیم باید مستندات داشته باشیم، چه موضوع دادگاه چه موضوعی که خود دادگاه بخواهد نسبت به ان ورود کند نیاز به مستندات دارد. اگر مدارک و مستندات برای ما ارسال نشود به منزله این است که هیچ دلیلی برای برخورد وجود ندارد و فقط در حد حرف است و ما به این موضوع ورود نمی کنیم.
او در پاسخ به این سوال که نیروی انتظامی مطرح کرده که مستندات لازم را برای مراجع قضایی ارسال کرده است، بیان کرد: قوه قضائیه هم اگر بخواهد به این موضوع ورود کند باید از ما استعلام بگیرد.

 
برچسب ها: مجلس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها