کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یاشار سلطانی به حبس محکوم شد

29 بهمن 1399 ساعت 12:26


گروه سیاسی: وکیل محمدباقر قالیباف گفت: یاشار سلطانی به دلیل نشر اکاذیب نسبت به موکل در توئیت های منتشره، به تحمل ۱۳ ماه و یک روز حبس محکوم شد.
علی اصغر قهرمانی درباره نتیجه شکایت محمدباقر قالیباف از یاشار سلطانی به دلیل نشر اکاذیب گفت: جلسه رسیدگی دادگاه در آذرماه امسال تشکیل و دو طرف دفاعیات خود را ارائه دادند.
وی ادامه داد: با توجه به دو فقره شکوائیه تقدیمی اینجانب، مندرجات پرونده، کیفرخواست صادره از دادسرای فرهنگ و رسانه تهران، پرینت مطالب منتشر شده توسط یاشار سلطانی در فضای مجازی و دفاعیات غیر موثر او و سایر قرائن و امارات موجود در پرونده، دادگاه محترم بدوی وقوع بزه و انتساب آن به متهم را محرز و مسلم تشخیص داده است.با استناد به مواد ۶۹۷ قانون مجازات اسلامی (تعزیرات) و قانون کاهش مجازات حبس تعزیری مصوب ۹۹ حکم بر محکومیت یاشار سلطانی با لحاظ مقررات تعدد جرم صادر و او به تحمل ۱۳ ماه و یک روز حبس محکوم شده است. قهرمانی ادامه داد: رأی صادره درباره یاشار سلطانی قابل تجدیدنظرخواهی در محاکم تجدیدنظر استان تهران است.وکیل محمدباقر قالیباف در پایان گفت: هدف موکل از طرح شکایت آن بود که نشان دهد ادعاهای یاشار سلطانی کذب است.


کد مطلب: 257095

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/257095/یاشار-سلطانی-حبس-محکوم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir