به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۲۵۷۱۳۳

باقریان: با ایزوکیا از روش سنتی به مدرن رسیدیم

باقریان: با ایزوکیا از روش سنتی به مدرن رسیدیم
گروه کسب و کار: «آژانس املاک باقریان» در سال 1348 توسط مرحوم باقریان، یعنی 4 دهه قبل تاسیس شد که دومین دفتر املاک در منطقه تهرانپارس در پایتخت محسوب می شود.نسل دوم خانواده باقریان از سال 74 حرفه بنیان گذار را تاکنون ادامه داده اند. بنیانگذار این آژانس در سال 85 دارفانی را وداع گفت واین حرفه به نسل های بعدی او منتقل شد.
مجتبی باقریان، مدیر آژانس باقریان در گفت و گو با «بهار نیوز» گفت: بازار مسکن در دهه 90 با رکود شروع شد سپس درسال های 92 و 93 یک موج یکساله رونق را تجربه کرد،که به نظر می رسد به دلیل برجام بود اما بار دیگر بازار مسکن از این تاریخ تا سال 96 و 97 وارد رکود دوباره شد و طی سه سال اخیر این بخش به بدترین شکل ممکن درآمد که تاکنون بی سابقه بوده است.امیدواریم قرن جدید در سال 1400 شرایط در بازار مسکن تغییر کند. چرا که این بازار مولد است و رونق آن رونق همه بخش های اقتصادی را به دنبال دارد.
گفتنی است، املاک «باقریان» با راهنمایی های امیرهمایون کاشانی کیا (مرکزفنی و حرفه ای تعادل)و موسسه ایزوکیا با اموزش و پیاده سازی تخصصی آژانس های املاک موفق به کسب ISO9001 و ارتقا شغلی در زمینه مشاوره املاک نائل آید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت های www.isokia.com و www.kashanikia.com مراجعه کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها