به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۲۵۷۱۳۵
مشاورین املاک «آراز»:

ایزوکیا و روزهای طلایی برای مشاورین املاک

ایزوکیا و روزهای طلایی برای مشاورین املاک
گروه کسب و کار: مدیر مشاورین املاک «آراز» می گوید: ما طی سال های گذشته در منطقه تهران پارس فعالیت خود را در دهه 70 اغاز کمردیم و اکنون با برخی اموزش‌های ویژه مشاورین املاک به مرحله مطلوبی در حرفه خود دست یافته‌ایم.
حمید نظرعلی زاده درباره بازار ملک در دهه 90 می‌گوید: تلاطمات سیاسی در دهه 90 بیشترین تاثیر را بر اقتصاد کشور گذاشت که بازار مسکن نیز از این امر مستثنی نبود. تجربه ثابت کرده که بعد از 2 یا 3 سال رونق، بازار ملک با یک رکود 1 تا یک سال و نیم مواجه می‌شود.
نظرعلی زاده گفت: ما در هر شرایطی بر این مساله اعتقاد داریم که بازار ملک به مثابه سایر بازارها همچنان مصرف کننده خود را دارد و یک مشاور حرفه‌ای  به جای کار کردن با دلال‌ها‌ترجیح می‌دهد با  مصرف کنندگان کار کند چرا که همیشه در این بازار مستاجر و خریدار و فروشنده هست یعنی مصرف کننده واقعی وجود دارد.  وی در ادامه در بررسی شرایط مسکن در سال 1400 نیز افزود: کشور در سال 1400 با تغییر دولت  و انتخابات ریاست جمهوری روبروست که در عین حال برخی توافقات سیاسی و بین المللی نیز پیش بینی می‌شود. به این شرایط باید کاهش قیمت ارز وافت  بورس را هم از اکنون آغاز شده را هم اضافه کرد. در این شرایط مردم به سمت بازار مسکن تمایل پیدا می‌کنند که سبب رونق دوباره آن می‌شود.
گفتنی است، این دپارتمان با مشاوره و تعالیم امیرهمایون کاشانی کیا مشاور ارشد ایزوکیا توانست راه توسعه و تعالی را به خوبی طی کرده و موفق به اخذ ISO9001 در زمینه ارتقای شغلی نایل آید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت های www.isokia.com و www.kashanikia.com مراجعه کنید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها