کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بی‌تفاوتی مجلسی‌ها به رفتار نماینده سیلی زن

29 بهمن 1399 ساعت 15:44


گروه سیاسی: روزنامه اعتماد نوشت: سیلی زدن نماینده مجلس بر صورت سرباز وظیفه ناجا اگرچه در کسری از زمان و به سرعت در فضای مجازی دست به دست و واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت، بررسی پرونده تشکیل شده بر این اساس و اقدامات قضایی و قانونی با سرعتی اندک پیش می‌رود تا جایی که چندی پیش به نظر می‌رسید مشمول مرور زمان شده است.
به نظر می‌رسد همکاران علی‌اصغر عنابستانی، نماینده‌ای که این غائله را رقم زد، ماجرای رفتار غیرقانونی همکارشان در قوه مقننه را برای رسیدگی فوری و فوتی چندان جدی نگرفته‌اند.
با اینکه چند روز دیگر یک ماه از این ماجرا می‌گذرد، ۲۴ بهمن ‌ماه، حسین حسین‌زاده، از جمله نمایندگان اصولگرای مجلس یازدهم خبر داد که تا یکی، دو هفته دیگر نتایج بررسی‌ها مشخص می‌شود.
چندی پیش موسی غضنفرآبادی، سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفته‌ بود که این هیات هنوز به بررسی سیلی عنابستانی بر صورت عابد اکبری، سرباز وظیفه ناجا ورود نکرده و اگر طرح شکایتی شود، بررسی می‌کند. این نماینده اصولگرای مجلس یازدهم البته درمورد موضوعی که واکنش بسیاری در افکار عمومی برانگیخت، گفت که هیات این موضوع را بررسی می‌کند اما جزو اولویت نیست و موضوعات دیگری در دستورکار قرار دارد. حالا با وجود شکایت ناجا و طی مراحل قضایی مشخص نیست بالاخره این هیات چه زمانی به موضوع ورود خواهد کرد.


کد مطلب: 257149

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/257149/بی-تفاوتی-مجلسی-ها-رفتار-نماینده-سیلی-زن

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir