به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۲۵۷۱۵۳

پولادگر: تکواندو خوزستان پُر از ستاره است

پولادگر: تکواندو خوزستان پُر از ستاره است
گروه ورزشی: رییس فدراسیون با بیان این که خوزستان در تکواندو قهرمان خیز است، گفت: از چنین استان هایی کم داریم و تکواندو خوزستان پُر از ستاره و موفقیت است و ان شاءالله در دوره آتی هیات تکواندو خوزستان توقع رقم خوردن یک اتفاق بزرگ را داریم.محمدرضا پولادگر در مجمع انتخاب رییس هیات تکواندو خوزستان که امروز (چهارشنبه) در اهواز برگزار شد با تبریک به پورسلان برای اخذ رای قاطع از اعضای مجمع برای نشستن روی صندلی ریاست هیات تکواندو استان، اظهارکرد: همچنین به آقای پورسلان تسلیت می گویم برای شرایط سختی که پیش رو دارد زیرا همه می دانیم این روزها مدیریت و انجام کار اجرایی سخت است. این که پورسلان با رای قاطع به عنوان رییس هیات انتخاب شد یک پشتوانه خوب برای او محسوب می شود و ان شاءالله از این پشتوانه به خوبی استفاده کند. این رای قاطع به پورسلان یک اتقاق خوب و یک سرمایه برای هیات تکواندو خوزستان محسوب می شود.
 
به گزارش ایسنا، وی گفت: با شناختی که از آقای حیدری مدیرکل ورزش خوزستان دارم، یک فرصت طلایی و استثنایی برای همه رشته های ورزشی خوزستان از جمله تکواندو است که در دوران مدیریت او و با نگاه جامع این مدیر، نهایت استفاده را داشته باشند و بتوانند رشته ورزشی خود را در استان توسعه دهند.رییس فدراسیون تکواندو با ابراز امیدواری بابت احداث یک خانه تکواندو در خوزستان، عنوان کرد: بچه های این استان مستحق بیشتر از این ها هستند و امیدوارم با همت و نگاه ویژه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تا سال آینده این خانه تکواندو احداث شود. ما هم هر کاری بتوانیم انجام می دهیم.

وی افزود: کمتر استانی را داریم که به صورت هیات تکواندو خوزستان در بحث سخت افزاری عمل کرده باشد و شاید باید بگویم هیاتی را در کشور مثل خوزستان نداریم. همه ما می دانیم که تکواندوکاران خوزستانی مستعد هستند و خوزستان پتانسیل فوق العاده ای دارد و یادمان نمی رود آن قهرمانانی که از این استان در عرصه آسیایی و جهانی درخشیدند. خوزستان در ورزش قهرمانی و المپیکی، این پتانسیل را دارد که نفراتی را تحویل تکواندو کشور دهد. تکواندوکاران خوزستانی لایق توجه بیشتر هستند اما تمام شرایط و امکانات وقتی محقق می شود که همدلی در بین اعضای خانواده باشد و اگر دو دستگی و منیت ها زیاد شود، قطعا این موارد خوب نیست. به اعتقاد من بودجه و منابع مالی یکی از فاکتورهای موفقیت است و اصلی ترین فاکتور، همدلی است.

پولادگر بیان کرد: تک تک اعضای این مجمع نباید فقط هر چهار سال یک بار کنار رییس هیات باشند و باید لحظه لحظه کنار او باشند و کمک کنند تا آنچه همه ما از تکواندو خوزستان انتظار داریم، اتفاق بیافتد. در حال حاضر همه شرایط برای رقم خوردن یک اتفاق بسیار بزرگ در تکواندو خوزستان آماده است. من بازهم تاکید می کنم که در هیچ استانی ندیده ام که مدیرکلی مثل آقای حیدری اینقدر آماده کمک به تکواندو باشد و جامعه تکواندو استان باید حواسش باشد که این فرصت طلایی را از دست ندهد.

وی با بیان این که خوزستان در تکواندو، قهرمان خیز است، افزود: از چنین استان هایی کم داریم و تکواندو خوزستان پُر از ستاره و موفقیت است و ان شاءالله در دوره آتی هیات تکواندو خوزستان توقع رقم خوردن یک اتفاق بزرگ را داریم و همه باید در رقم خوردن این اتفاق بزرگ کمک کنند.رییس فدراسیون تکواندو گفت: در این مجمع ۱۳ نفر کاندیدا بودند که تنها سه نفر در این جلسه شرکت کردند که یکی از این سه نفر هم دیر به رای گیری رسید و بقیه افراد با عنوان این موضوع که مجمع در شرایط کرونایی است در جلسه شرکت نکردند، در حالی که در تمام استان ها در همین شرایط، مجمع برگزار کرده ایم و آیا این یعنی جان ما خیلی بی ارزش است که از تهران برای حضور در این مجمع شرکت کردیم؟ به هر حال واقعا تاسف می خورم و بخش عمده اتفاقات برای این است که گاهی وقت ها افراد با هم همدل نیستند زیرا اگر همدلی باشد، فضایی برای افرادی که دلسوز نیستند، ایجاد نمی شود. همچنین از تلاش ها و زحمات آقای محمدزاده دبیر هیات به ویژه در یک سال اخیر تشکر می کنم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها