کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در اولین مصاحبه پس از دوران رییس‌جمهوری با یک شبکه تلویزیونی

ترامپ: بایدن یا حقیقت را نمی‌گوید یا از لحاظ روانی، تعطیل است!

30 بهمن 1399 ساعت 11:55


گروه بین‌الملل: رئیس‌جمهور سابق آمریکا بعد از بیش از یک ماه سکوت، دیدگاه‌هایش را درباره مجموعه‌ای از مسائل از جمله نامزد شدن احتمالی اش در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2024 این کشور و ممنوعیت فعالیتش در شبکه‌های اجتماعی، بیان کرد.
دونالد ترامپ چهارشنبه شب در مصاحبه تلفنی با شبکه تلویزیونی نیوزمکس گفت می‌خواهد پس از آنکه کاخ سفید را ترک کرده است، «تا حدودی ساکت» باشد.
وی به گرِگ کِلی، مجری این شبکه گفت: من واقعاً می‌خواستم تا حدودی ساکت باشم. به صراحت بگویم، (اوضاع) خیلی آرام نبوده است، اما من می‌خواستم تا حدودی ساکت باشم.
به نظر می رسد ترامپ از ممنوعیت فعالیتش در توئیتر متاسف نیست. وی از این شبکه اجتماعی به دلیل سانسور عمدی «هر چه [او] می گفت» انتقاد کرد و افزود «میلیون ها نفر» به دلیل اینکه توئیتر «بسیار بی مزه» شده است، در حال خارج شدن از آن هستند.
وی گفت: توئیتر خیلی خسته کننده شده است. ما نمی خواهیم به توئیتر برگردیم.
ترامپ از بایدن به علت اظهارات اخیرش درباره واکسن کووید-19  انتقاد کرد. به نظر می رسد منظور ترامپ ادعای اشتباه بایدن باشد مبنی بر اینکه وقتی وی رئیس جمهور شد، واکسنی وجود نداشت. ترامپ گفت بایدن «یا حقیقت را نمی‌گوید یا از لحاظ روانی، تعطیل است.» وی افزود، دولتش در حقیقت، واکسن ها را تامین می کرد و معتقد است خود بایدن اولین دوز واکسنش را «خیلی قبل از» تحلیفش دریافت کرده است. بایدن 78 ساله در 21 ژانویه ، یک روز پس از آن که رئیس جمهور شد، (در برابر ویروس کرونا) واکسینه شد.
ترامپ در حالی که به صراحت نگفت بار دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد یا نه، گفت با وجود تلاش ها برای استیضاحش، وی و تیمش از حمایت «فوق العاده ای» برخوردار هستند.
هفته گذشته، سنای آمریکا ترامپ را از اتهام «تحریک به شورش» تبرئه کرد. وی اولین رئیس جمهور آمریکاست که دو بار استیضاح شده است. نمایندگان پارلمان که تلاش کردند وی را استیضاح کنند، هر دو بار نتوانستند (آراء) اکثریت دو سوم لازم را به دست آورند.


کد مطلب: 257199

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/257199/ترامپ-بایدن-یا-حقیقت-نمی-گوید-لحاظ-روانی-تعطیل

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir