به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۲۵۷۲۰۴

قنبری: ظاهراً ما پیمانکار انتخابات هستیم!

گروه سیاسی: یک عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت: مسأله مطالبات انباشته شده مردم و وعده‌های عملی نشده و مشکلات اقتصادی بی‌شمار را پیش رو داریم که اینها منجر به مشارکت کم مردم در انتخابات سال ۹۸ شد.
داریوش قنبری در نوزدهمین کنگره حزب مردم سالاری، اظهار کرد: برگزاری این کنگره، فرصت مناسبی است تا مسائل و مشکلات روز کشور مدنظر قرار بگیرد و همچنین مواضع حزب ارزیابی شود. برگزاری کنگره فرصت بسیار مناسبی است که ما ببینیم به چه شکلی توانستیم در فضای سیاسی کشور مؤثر واقع شویم. وی ادامه داد: ما از جمله احزابی هستیم که دارای عنوان رسمی هستیم. در خصوص مشکلات کشور همیشه حزب نظرات و دیدگاه‌های خود را به اشکال مختلف ابراز کرده است. مانند سایر احزاب صدای حزب ما نیز به خوبی شنیده نمی‌شود و این مشکل به مسأله قانون احزاب باز می‌گردد. این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: در زمان انتخابات معمولاً از ما انتظار دارند که در عرصه انتخاباتی حاضر شویم. به قول یکی از دوستان، ظاهراً ما پیمانکار انتخابات هستیم. باید در این نحوه فعالیت احزاب تجدید نظری صورت بگیرد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، احزاب اصلاح طلب باید با برنامه منسجمی حرکت کنند تا مسائل و مشکلات گذشته را شاهد نباشیم و از اشخاصی که احساس تعهدی به برنامه‌های اصلاح‌طلبانه ندارند، حمایت نشود.
این عضو حزب مردم سالاری گفت: مسأله مطالبات انباشته شده مردم و وعده‌های عملی نشده و مشکلات اقتصادی بی‌شمار را پیش رو داریم که اینها منجر به مشارکت کم مردم در انتخابات سال ۹۸ شد.
وی افزود: با وجود همه این مسائل و مشکلات چاره‌ای جز مشارکت وسیع و گسترده در انتخابات وجود ندارد. مردم باید در نظر داشته باشند که تفاوت حضور و عدم حضورشان برای انتخابات تفاوت مجلس یازدهم با مجالس ادوار گذشته است. بنابراین احزاب باید مردم محور حرکت کنند و مسائل مد نظر مردم را مدنظر داشته باشند.
برچسب ها: داریوش قنبری
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها