به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۲۵۷۲۰۷

حقیقت زندگی

حقیقت زندگی
درسهای رزی (شناخت هویت شخصی)
ROSI : Recognition of self-identity
درس پنجم : پاکسازی چیست ؟
پاکسازی و هدف از انجام اون چیه ؟
 
اولین هدف از پاکسازی، بی اثر کردن و پاک کردن خاطراتی هستن که در زندگی شما موثر هستن و در همه تصمیمات و افکار شما ، رد پای اونها دیده میشه .
به عنوان مثال یه آقای 30 ساله رو در نظر میگیریم که به دلیل خاطره بد یک اتفاق که در سن 4 سالگی براش اتفاق افتاده ، در سن 30 سالگی از تاریکی میترسه .
با انجام پاکسازی ، این ترس در وجود این آقا از بین میره . البته پیدا کردن ریشه این ترس و رجوع به اون خاطره ، اهمیت ویژه ای داره و این پاکسازی در صورتی موثر میشه که دلیل اصلی و ریشه مشکل در خاطرات اون آقا ، مشخص شده باشه .
با پاکسازی فقط خاطرات تلخ رو پاک نمیکنیم ، به مرور متوجه میشیم هر چه بیشتر خاطرات رو پاک کنیم ، اتصال درونی با گوهر وجودی و سنگ درخشان درون ، امکان پذیر تر میشه و هر چه خاطرات بیشتری رو پاک کنیم ، زندگی کردن در زمان حال شیرین تر میشه و خوشبختی بیشتری رو حس میکنیم.
چه خاطرات خوب و چه خاطرات بد ، پاک کردن اونها ، زندگی و جهان اطراف رو برای ما زیباتر و دوست داشتنی تر میکنه .
 
هدف دیگه ای که میشه از پاکسازی بهش رسید ، اینه که از هجوم افکار و انرژی منفی میشه جلوگیری کرد .
تصور کنین که با انجام پاکسازی مداوم ، اطراف خودتون نوعی سپر و محافظ غیر قابل مشاهده ساختین و وظیفه این سپر اینه که اجازه نده ، فکر و انرژی منفی به شما ضربه بزنه. هدف بعدی پاکسازی جایگذین کردن حس مسئولیت پذیری به جای مقصر یا قربانی بودنه .
کسی که داره پاکسازی میکنه، کم کم یاد میگیره به جای این که خودش یا دیگران رو مقصر اتفاقات بد و ناخوشایند زندگی خودش و اطرافیانش بدونه و یا همیشه ژست قربانی بگیره ، مسئولیت اون اتفاق رو قبول کنه و دلایل اون رو پاکسازی کنه .
 
به دنبال مقصر گشتن و انداختن تقصیر اتفاقات ناخوشایند به گردن دیگران ، از شما یک قربانی همیشگی میسازه و اجازه نمیده شما بتونین مسئولیت خودتون و زندگی شخصی خودتون رو به عهده بگیرین و شما رو همیشه در حالت یک قربانی نگه میداره  .
پاکسازی بهت یاد میده اگه تصمیم اشتباهی گرفتی ، خودتو ببخشی و دوباره شروع کنی ، نه این که خودتو سرزنش کنی .
پاکسازی بهت یاد میده خودتو دوست داشته باشی ، به جای این که دیگران تو رو دوست داشته باشن .
هر اتفاقی که اطراف شما داره میفته و شما رو آزار میده ، به نوعی مسئولیتش با شماست و با پاکسازی یاد میگیرین که چطور از پس این مسئولیت بربیاین .
 
پاکسازی فقط شخصی نیست و میشه برای دیگران هم انجامش داد .
فرض کنین یک نفر از دوستان شما گرفتار یه مشکل شده و شما میخواین بهش کمک کنین .
کافیه دلایل مشکل دوستتون رو در خودتون پاکسازی کنین ، به طور شگفت انگیزی میبینین که نتیجه فوق العاده خواهد بود .
 
با پاکسازی به ذهن اجازه نده  که تو رو فریب بده ، به جای این که دنبال مقصر بگردی ، مسئولیت زندگیت رو قبول کن ،از هجوم افکار و انرژی منفی به خودت جلوگیری کن ،  خودت رو دوست داشته باش ، خودت رو ببخش ، دلیل مشکلات رفتاری و احساسی خودت رو در وجودت پاک کن و دنیا رو برای خودت به جای بهتری تبدیل کن .
 
در مطالب بعدی یاد میگیری که چطور پاکسازی کنی .
 
تا همیشه با حقیقت زندگی
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها