به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب : ۲۵۷۲۲۰
مدیرعامل شرکت «آسانبر کرد صنعت»:

با ایزوکیا به استانداردهای لازم رسیدیم

با ایزوکیا به استانداردهای لازم رسیدیم
گروه کسب و کار: مدیرعامل شرکت «آسانبر کرد صنعت»،می گوید: حدود یک دهه تجربه  کاری در عرصه ی آسانسور، آماده ی خدمات رسانی در زمینه ی نصب، راه اندازی، سرویس و نگهداری، بازید و مشاوره، طراحی و اجرا در صنعت آسانسور با کادر فنی مجرب و متخصص در این حرفه هستیم. این شرکت به صورت حرفه ای از دو سال قبل کار خود را آغاز کرده و طی این مدت توانسته در سراسر کشور پروژه های متعددی را به سرانجام برساند. به طور کلی این شرکت 300 دستگاه آسانسور را تولید و راه اندازی کرده است.
اسلام عبدی پور، در ادامه به «بهار نیوز» گفت: پروژه های ما در ساختمان های 5، 7 و 10 طبقه بوده است و این نشان از استاندارد بالای کار ماست.
وی افزود: ایمنی در حرفه ما حرف اول را می زند، چرا که به صورت مستقیم با جان افراد در ارتباط است. در حال حاضر نیز نسبت به سال های گذشته استاندارد سخت گیری های بیشتر را برای افزایش ایمنی آسانسور ها برای تولید کنندگان و نصابان این صنعت در نظر گرفته است.
عبدی پور اظهار داشت: به عنوان مثال، بر اساس آنچه استاندارد تعریف کرده همه آسانسورهایی که اکنون در حال ساخت و نصب هستند، باید پایان کار داشته باشند. به عنوان مثال استاندارد الزام کرده که داخل کابین، بیرون و ته چاه باید حتما از تلفن استفاده کنند، تا در صورت لزوم فردی در داخل اسانسور گیر نکند.
مدیرعامل «آسانبر کرد صنعت»، در پایان گفت: ما با آموزش های امیرهمایون کاشانی کیا مشاور ارشد ایزوکیا توانستیم، موفق به اخذ ایزو 9001 ، 45001، 14001 و مدیریت یکپارچه شویم که این امر در روند و ارتقای سطح کیفی و کمی کار ما بسیار موثر بود.
عبدی پور در پایان افزود: من به همه شرکت هایی که در زمینه ساخت و نصب آسانسور فعالیت می کنند، توصیه می کنم از افراد متخصص در این امر استفاده کنند، قوانینی که برای استفاده از افراد متخصص تعریف شده را رعایت کنند تا از هر گونه اتفاق ناخوشایند جلوگیری شود.
برچسب ها: موسسه ایزوکیا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها