به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۲۵۷۲۲۴
مدیر گروه مشاورین املاک عبداللهی:

با ایزوکیا در شهرستان کاشان اولین شدیم

با ایزوکیا در شهرستان کاشان اولین شدیم
گروه کسب و کار: مدیر گروه مشاورین املاک «عبداللهی» می گوید: بازار مسکن در سال 99 در شهرهای بزرگ دچار رکود و تورم بود، این شرایط برای هر دو گروه دلال ها و سرمایه گذاران حرفه و هم برای مصرف کنندگان بود اما در کاشان این شرایط متفاوت بوده و هست چرا که به دلیل صنعتی بودن شهر نیاز به ملک همواره سبب ایجاد تقاضا می شود از این جهت بازار ملک در این شهر همواره رونق داشته است.
پیمان عبداللهی در گفت گو با «بهارنیوز» افزود: پیش بینی می شود بازار مسکن در سال 1400 در سه یا چهار ماه ابتدای سال دچار رکود و همچنان تورم باشد و دلیل این مساله انتخابات، گذر از ایام تعطیلی عید و البته ماه مبارک رمضان است اما بعد از این دوره احتمال رونق بازار بسیار زیاد است.
وی در پایان هم گفت: ما در سال 92 وارد بازار املاک شدیم اما در سال 96 به صورت حرفه ای اولین گروه مشاورین املاک را در شهر کاشان دایر کردیم و آشنایی با آکادمی کاشانی کیا و موسسه ایزوکیا و آموزش های علمی و حرفه ای امیرهمایون کاشانی کیا سبب شد تا بتوانیم شرایط کمی و کیفی کار خود را ارتقا دهیم.
گفتنی است، املاک «عبداللهی» با راهنمایی های امیرهمایون کاشانی کیا (مرکزفنی و حرفه ای تعادل) و موسسه ایزوکیا با اموزش و پیاده سازی تخصصی آژانس های املاک موفق به کسب گواهی نامه های بین المللی و ارتقای شغلی در زمینه مشاوره املاک شده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت‌های www.isokia.com و www.kashanikia.com مراجعه کنید. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها