به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : ۲۵۷۲۳۲

دریافت غیرحضوری تسهیلات سهام عدالت

دریافت  غیرحضوری تسهیلات سهام عدالت
گروه اقتصادی: یک مقام مسئول در نظام بانکی اعلام کرد: همه مراحل دریافت تسهیلات با وثیقه سهام عدالت و ارائه کارت اعتباری، غیرحضوری و الکترونیکی انجام می‌شود.
محمدعلی محمودزاده، یک مقام مسئول در نظام بانکی اظهار داشت: امکان ارائه تسهیلات به سهامداران عدالت تا سقف ۵۰ درصد ارزش این سهام در بانکهای عامل فراهم شده است که بر این اساس این تسهیلات حدود ۵ تا ۱۰ میلیون تومان خواهد بود. افرادی که حساب بانکهای عامل تعیین شده را به عنوان حساب مرتبط با سهام عدالت خود معرفی کرده‌اند، می‌توانند از طریق نرم افزار طراحی شده برای ثبت نام و دریافت تسهیلات اقدام کنند.
این مقام مسئول گفت: در این فرآیند، احراز هویت از طریق تصویر زنده فرد ثبت نام کننده انجام می‌شود و تصویر کارت ملی نیز باید در برنامه بارگذاری شود.
محمودزاده افزود: بعد از امضای فرم‌ها و قراردادهای مربوط به تسهیلات به صورت الکترونیکی، مراحل ثبت نام تکمیل و کارت اعتباری نیز به صورت مجازی صادر می‌شود.
وی با بیان اینکه افراد می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های منتخب از اعتبار خود استفاده کنند، گفت: پرداخت در فروشگاه‌ها نیز از طریق گوشی تلفن همراه و بارکد خوان انجام می‌شود.
برچسب ها: سهام عدالت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها